אתה יוצא לריצה, או לחדר הכושר. כל הרווקות, הפנויות הגרושות והנשואות שמחפשות Exit Strategy בקבוצה כבר מתוקתקות לאימון. כולם נראים צבעוניים, חייכניים, מריחים הייטב ומוכנים לדייט… מה, לא תראו כמו שצריך?
קיבלנו למבחן שני סטים של מיזונו- להשיג במגה ספורט, אליטל וחנויות הספורט המובחרות. 

מאת גיא חלמיש

הביגוד חשוב – ולא רק לריצה!

ביגוד ריצה, הוא מעבר לריצה. מי ששופט אותו רק במונחים האלה חי על פלנטה אחרת כנראה. אנחנו מדברים פה על איך שאנחנו נראים, מקרינים, ולכן גם מרגישים באימון. תביאו זול זול זול בלבד- ואחרי כמה כביסות תראו ככה. תשקיעו בעצמכם מעט יותר- והתוצאה תורגש בהתאם.

מיזונו- מימין: רמת Core ספורטיבית ומשמאל רמת Alpha מקצוענית

 

כל זה לא אומר שאנחנו לא שופטים גם את ההיבטים הטכניים, את הנידוף, את הפיצ’רים, את הגזרה, ואת הבדים. אבל יש פה עוד הרבה מעבר לכך, ובהיבטים האלה, שני הסטים של Mizuno שנכנסו למבחן פשוט נראו מעולה. בכתבה הזו – הראשונה משתיים, נסקור את הדגמים מרמת ה Core. על דרגות בגדי הריצה של מיזונו – בפסקה הבאה.

אבל קודם – הצטרפו לניוזלטר שלנו: רק פעם בשבוע, ומעניין מאוד:

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים

הסטייל של מיזונו

בהיבטים האלה, האפיל היפני התחרותי, הטכני והאיכותי של מותג כמו Mizuno משחק- הלוגו הקטן והעדין מלפנים מוכר ליודעי חן, ונראה מעניין וטוב לכל השאר- למי שלא מכיר את החברה מייד, ובזכות רמת הגימור,  אתם נראים כמו מקצוענים שיודעים משהו שהאחרים לא יודעים…

למיזונו, כדאי לדעת יש שלוש רמות ביגוד לספורט- המכנסיים והחולצה שפה במבחן בצבעי טורקיז ותכלת הם מסדרת Core הבסיסית והזולה ביותר. כל פריט פה עולה 130 ש”ח סבירים בהחלט לרמת האיכות שהם מציעים. למי שרוצה להשקיע יותר- ולקבל בדים קלים יותר, פיצ’רים נוספים, ורמת אוורור נוספת- יש את רמת האלפא הבינונית, ואת רמת האירו – הגבוהה ביותר ששם תקבלו את הבדים הקלים והמאווררים והיקרים ביותר.

המכנסיים- מרמת Core, החולצה מרמת Aero

רמת הבסיס: Core

לסט ה Core- חולצת טורקיז ומכנסים תכלת, אני קורא סט חדר הכושר- בגלל מספר תכונות שלו שעושות אותו מתאים לחדרי כושר: בחדר הכושר יש מיזוג, יש תיק עם ציוד לא רחוק מכם, ויש חשיבות עילאית ללוק. אז דווקא הסט הזה שהוא מהסדרה שעולה קצת פחות, רק 130 ש”ח לפריט, הרגיש לי מצוין.

מכנסי Mizuno Core 5.5  ב 130 ש”ח

החולצה – Impulse Core Tee

היא יפהפיה בעיני. צבע הטורקיז מפוספס הזה (שהם קוראים לו במיזונו – כחול טווס…), נראה מעולה. ללא ספק זו חולצה שמייצרת בולטות (טווס או לא טווס?) אבל לא מהסוג הרעשני אלא המדויק והמעודן. רואים אותך, אבל אתה לא בזרחן בוהק. את החולצה הזו הפכתי גם לחולצת קז’ואל יום יומית כי היא נוחה, יושבת מצוין והבד שלה נעים.

חולצה יפה ונוחה גם לקז’ואל – Mizuno Impulse Core

ברמת הריצה, מדובר בדגם שפחות יתאים לטמפרטורות מאוד קייציות ולחות אבל יהיה מצוין באביב ובחורף. היא לא רשתית במיוחד אבל שימו לב, זה בדיוק מה שהופך אותה למתאימה הרבה יותר לקז’ואל ספורטיבי. לבדים הקלילים ביותר הרשתיים יש גם חסרונות- הם פחות נעימים על הגוף והם עדינים יותר בד”כ.

החולצה הזו מושלמת לעונות מעבר, ולעבודה בחדר כושר- שם יש מיזוג אינטנסיבי ואין שום סיבה להשקיע לכאלה תנאים סכומים גדולים יותר.

חולצת mizuno

גימור נעים ואיכותי

אגב, גם כשרצתי בחוץ בחום לא מבוטל של קיץ ישראלי- לא הבחנתי בכתמי זיעה מצטברים מדי, מה שמוכיח שהנידוף עובד פה, גם אם הלוק נראה פחות רשתי.

מבחינת מידה- היא הרגישה נכון למידה המוצהרת. הזמנתי Small וקיבלתי Small. היות והצבע שלה ושל המכנסיים דומה, בד”כ שילבתי בינה לבין המכנסיים הכהים מהרמה הגבוהה יותר באימונים.

חולצה מרמת Core, מכנסיים מרמת Aero, כובע ונעליים של Mizuno

המכנסיים: IMP Core 5.5

אני אוהב את המכנסיים האלה! הם נראים מצוין והמחיר שלהם לא מוגזם ומתאים והגיוני לרמה (הגבוהה) שהם נותנים. המכנסיים מרגישים מאוד מאוורררים, קלים ונעימים, וכיף לרוץ איתם- בכל מזג אוויר. גם בקיץ הישראלי הם יתפסו מצוין. יש להם שרוך כמובן שמאפשר גם לי להשתמש בהם למרות המידה המעט גדולה עלי. התחתון שלהם נעים, אך בהתאם להיותם מרמת כניסה הם חסרים זה כיס מרוכסן, תא לג’ל ואיזור הגומי שלהם לא מחופה וחלק. 

שוב עניין חדר הכושר- כשהתיק קרוב העובדה שאין להם כיס לא משנה. ליציאה בחוץ אני די דורש את הכיסים האלה היות ואני תמיד צריך מקום למפתח, או סביבה בטוחה להשאיר בה את אזניות הריצה האלחוטיות, אבל בשאר המצבים זה לא מאוד קריטי לי. עוד היבט חשוב הוא המידה- שימו לב שבניגוד לחולצה פה המכנס שהוזמן ב Small הרגיש לי כמו Large, כלומר נקוב במידות האמריקאיות. המידה שלי היא בתנאים כאלה Extra Small אבל את זה יש רק בנשים- בעיות של רזים. 

mizuno מכנסיים

התחתון

לסיכום – ביגוד מיזונו מרמת Core

מה שמאפיין את הבגדים של מיזונו הוא שגם ברמות הכניסה שלהם, הם איכותיים מאוד. רמת הגימור היא בפירוש גבוהה, ואל תטעו לחשוב שמדובר במוצרים פשוטים. הבדים מאוד נעימים, הגימורים מצוינים, באמת חברה יפנית קלאסית שמכבדת את הקונים שלה עם איכות גבוהה. נכון- ברמת מחיר של 130 ש”ח אתם לא מקבלים כמה פיצ’רים שתמצאו בביגוד היקר יותר, אבל להרבה מצבים – אין שום סיבה להשקיע יותר. אימצתי בחום את החולצה הזו לא רק לאימונים במזג אוויר פחות לח, אלא גם לקז’ואל ספורטיבי, טיולי הליכה ארוכים שאני לא רוצה לצבור בהם זיעה, וגם ליום יום. במכנסיים מצער שאין XS כי מידה S היא בעצם M… ועדיין אחרי סגירה חזקה, מורגשת האיכות והקלילות לחדר כושר וגם לריצות- כשאת העדר הכיס אני פותר עם פאוצ’ הטלפון.

מאת גיא חלמיש

 


תוכנית האימון האישי של RUNPANEL לריצה: רוצים לשפר בצורה דרמטית את המהירות שלכם? לקבל תמיכה מקצועית כדי לא לעשות טעויות? לחצו פה למידע על התוכנית האישית