כבר זמן רב שיש צפייה באוויר בקרב חובבי מותג שעוני הריצה Polar לדגמים חדשים שיצאו מהיצרנית הפינית, ויתנו תשובה לרבי המכר של מתחרותיה גרמין וסונטו. כנראה שמאוד בקרוב זה קורה: אתר מסחר אלקטרוני העלה בטעות, והוריד מייד לאחר מכן את מה שנראה כעמודי הדגמים הבאים של החברה!

מאת: גיא חלמיש

השמועות: פולר משיקה סדרת Vantage חדשה ועגולה

הדגמים החדשים של פולר נקראים Vantage V ו- Vantage M. דיבורים ראשונים על הדגמים החלו כבר בקיץ האחרון כאשר פולר רשמה את שמות המוצרים כ Trademark, והתגלו דומיינים באינטרנט סביבם.

ממה שהתפרסם (ועוד יכול להיות שחלק מהנתונים אינם נכונים) ככל הנראה אנחנו לומדים לא מעט דברים מעניינים. הראשון והבולט ביותר- שהם עגולים:

פולר Vantage M – המחליף שך ה M430?

 

  • דגם ה V הוא הדגם היקר יותר (499 דולר) ודגם ה M הוא הזול יותר (279 דולר)
  • שני הדגמים בעלי מסכים צבעוניים, אחד עם מגע והשני ללא מגע. דגם ה V הוא עם זכוכית גורילה עמידה.
שעוני ריצה

מחיר הואנטאג’ M כפי שפורסם באתר המסחר

  • הצבעים: שחור ולבן בשני הדגמים, כאשר לדגם ה V גם גרסה כתומה או אדומה.
  • אחת התמונות מציגה את החלק האחורי של שעון ה V היקר יותר, ומתגלה שם מערך חיישנים חדש ומרובה אלמנטים (שבמקומות אחרים ברשת ציינו שהוא נקרא “Polar Precision Prime”) – מה שיכול להעיד על פיתוח חדש של ריבוי חיישנים לשיפור דיוק קריאת הדופק. האם פולר הולכת להעלות את הרף במה שקשור לדיוק הקריאה?
Polar Vantage V

מחיר הדגם היקר V – באתר המסחר שהעלה והוריד את התמונות

מועד ההשקה: סביב מרתון ברלין באמצע ספטמבר?

  • לשעונים 5 כפתורים, כאשר האמצעי אדום- בדומה לשעוני הריצה הקיימים של פולר כמו ה V800 והM430 שבחנתי פה ב RUNPANEL.
  • השמועות אומרות שה- Vantage M כך נראה הוא המחליף של ה M430 ואילו ה Vantage V הוא המחליף של ה V800.
  • אחת השמועות שרצה ברשת היא שמועד ההשקה הצפוי הוא ה 16 בספטמבר- סביב מרתון ברלין.
  • האולטראיסטים ישמחו לדעת שהשמועות על ה V אומרות שהוא עומד להחזיק 30 שעות שימוש, לא ברור לנו עדיין באיזה רמת דיוק של GPS ומה תכונות הפיצוי של התוכנה על קריאות GPS מעטות יותר.

פולר Vantage M

פולר חדשים- הפרשנות של RUNPANEL

המקור לרוב המידע החדש הוא בלוג חדש יחסית בשם “אנדי אתלט” שהופיע לפתע ביוני האחרון ברשת, והחל לעסוק אך ורק בפולר. הוא עלה על העלאת המידע והורדתו מיידית באתר מסחר אלקטרוני בשם:westernbikeworksיתכן גם שההדלפה הזו אינה מקרית. הכל אפשרי- היות ואין עומק לבלוג הזה, והוא הוקם לאחרונה יחסית ועוסק רק בפולר יש סיכוי שזה מישהו פנימי שידע על הטעות ותפס אותה במהירות. 

מהנסיון שלנו עם פולר ובהשוואה למתחרותיה, יש פה מתחרה חזק מאוד עם יתרונות גדולים בממשק המשתמש. הם מעט איטיים יותר מגרמין וסונטו מבחינת כמות הדגמים שהם משיקים והואריאציות השונות, אבל המוצרים שלהם מספקים איכות גבוהה ואלטרנטיבה מאוד חזקה לשניים האחרים וה M430 זכה אצלנו לציון גבוה. 

מה שבטוח- מי שהתלבט לאחרונה לגבי רכישת שעון ספורט חדש – יכול להכניס עוד אופציה מעניינת להתלבטות, ואולי שווה לדחות מעט את הקניה עד שהמוצרים יצאו לשוק, כפי הנראה- ממש בקרוב!

 


אל תפסידו את תוכן הריצה הטוב בישראל- הצטרפו אלינו פה:

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים