תוכנית אימונים מוציאים מאמנים בד”כ, אבל זה לא אומר שזו הדרך הטובה ביותר או היחידה. בסה”כ יצירת תוכנית אימונים היא פעולה טכנית למדי שכוללת בעיקר מיזוג של משתנים אישיים של הרץ (רובם קלים לאיסוף), עם משתני תחרות היעד, ומשתני דירוג האימון ויכולת לפזר את המרכיבים השונים של התוכנית על היומן מיום התחלתה ועד לתחרות. את כל אלה מערבבים עם עקרונות מתורת האימון ומקבלים תוכנית. בתכלס- תוכנה יכולה לעשות את זה טוב מבנאדם ברוב המקרים (ובואו נודה על האמת – לא כל מי שמפיק תוכניות אימון הוא מקצוען אמיתי בכך ברמות הגבוהות בעולם…).

אוסטרליה, שהפכה למכה של ספורטאים וספורט מקצועני, הוציאה מקרבה את Today’s Plan המספקת למתאמן תוכנית אימונים מותאמת אישית, מדעית ומקצוענית – כולל “דש בורד” מדהים לניתוח התוצאות שלו. עד היום היא היתה לאופניים בלבד. כעת מודיעה החברה על התרחבות לתחומי הטריאתלון, ריצה, ושחייה ותמיכה בפודי וואטים לריצה.

הודעה לעתונות מאת: Today’s Plan

הנסיון הקודם שלנו – הציג תוצאה מעניינת

ביצענו בעבר מבחן של האפליקציה בבייקפאנל- גיא חלמיש כתב על זה לאחר התנסות ארוכה, יצר תוכנית אימונים לעצמו וסקר את החוויה של אימון עם האפליקציה לקראת לאליפות ישראל במרתון אופני הרים (התוצאה היתה חיובית: מקום ראשון באליפות ישראל בקטגוריה). ידוע לנו על כמה וכמה מתחרים מאוד רציניים שעושים איתה עבודה מדהימה. האפשרות לקבל את הידע של טובי המאמנים בעולם, לתוך כלי מקצועני- יש סיכוי לא רע בכלל שתייצר לכם תוכנית אימונים טובה בהרבה מזו שיש לכם היום: רמת המאמנים והידע המקצועני שהוכנס אליה היא מהטופ העולמי. 

לוחות מחוונים לניתוח הביצועים

תוכנית אימונים אישית – ללא מאמן בעלות נמוכה בהרבה

הכלי הזה מתאים  לכל מי שרוצה לייצר לעצמו תוכנית אימון מקצוענית אבל אין לו את האפשרות או הרצון להצטרף לקבוצה. זאת ועוד- גם מי שנמצא בקבוצות יכול להפיק תועלת: לא מעט מהמתאמנים בארץ עובדים במתכונת שהיא כמעט לא אישית- באים, רצים, אבל לא באמת מקבלים מהמאמנים שלהם תוכנית אישית, שמפעילה אותם בדיוק לפי הטסטים שלהם, מהירות היעד שלהם, ורמות המאמץ המדויקות להם בכל אימון ואימון. בעבודה עם אפליקציה כזו, רמת הדיוק היא מקסימלית. היא מתאימה במיוחד לחובבי הדטה, הניתוח, והמספרים- אפשר לצלול בה לרמות ניתוח מרתקות של כל אימון ושל התוכנית כולה.

יצירת תוכנית אימונים- במערכת למאמנים

השידרוג הבא של Today’s Plan היה ביצירת מערכת למאמנים. עבור קבוצות אופניים, ריצה, וטריאתלון – שהמתאמנים בהן רוצות לקבל מהמאמנים שלהם רמה גבוהה יותר של התאמה אישית וניתוח, המערכת הזו מספקת כלי מרתק.

מאמנים יכולים להכניס אליה את האימונים שלהם, וגם להשתמש בכלים של המערכת עצמה. הם מקבלים כלי לניתוח חוצה קבוצה, ויכולים לראות בדיוק איך עומד כל מתאמן ביחס לחברו, ואיך התפתחה תוכנית האימונים של כל אחד מהמתאמנים. בתוך המערכת גם מנהלים את כל התקשורת והפידבק של המתאמן על האימון וחוסכים לכולם המון זמן, טלפונים ווטסאפים ועובדים יעיל יותר ביום יום. קבוצה שתעבור לכלי הזה תקבל שידרוג דרמטי באיכות האימון שלה, משום שחיבור בין הכלים והניתוח שהמערכת מייצרת, לבין הפעלתה עם מאמן אנושי שמכיר את המתאמן יכולה לקחת כל קבוצה לרמה הבאה שלה.

 

השידרוג האחרון באפליקציה כולל:

  • מרשם רב-ענפי וכלי ניתוח מתקדמים.
  • תמיכה נרחבת עבור מחשבוני ריצה כלל Stryd ו- Garmin Running Dynamics, כולל לוחות מחוונים ספציפיים חדשים לעקוב אחרי נתונים לאורך זמן.
  • ספריית אימונים לריצה ושחייה, בנוסף לאימוני הרכיבה הקיימים.
  • מעל 100 שיפורים בממשק המשתמש על מנת להקל על השימוש בפלטפורמה שלנו.
  • אפליקציה חדשה זמינה להורדה בחנויות אפל וגוגל.

קישורים לכתבה: