משקפי השמש מדגם ה Tralyx של Rudy Project הם המשקפיים שנכנסו לטופ של המכירות לספורטאים הרציניים בכל העולם. זה הדגם שרודי נותנת לספורטאי החסות שלה, של כל הרצים והטריאתלטים המובילים שלה, של קבוצת האופניים Trek Segafredo ואחרים. בקיצור זה דגם שמאוד הצליח. אבל היתה בעיה קטנה אחת שחיכתה למענה – הוא היה קצת רחב והתאים לבעלי פנים גדולות. אז רודי לקחה את המוצר המוכח הזה, ועשתה את מה שהיה צריך לעשות: לתת לו גזרת Slim – לנשים, ילדים, וגברים בעלי פנים צרות יותר.

מאת: Rudy Project ישראל

Tralyx Slim

הנה התכונות שעושות את המשקפיים האלה לבחירה הראשונה של ספורטאים רציניים: 

  • Slim – זה הדבר העיקרי שהתגלה והוא הצורך בדגם נוסף ל Tralyx צר יותר. קשה לקלוע עם דגם אחד לכל האוכלוסייה וכעת בוצעה ההתאמה לנשים, נוער, ובעלי פנים מעט צרות יותר.
  • בוצעה עבודה מסיבית על אוורור ואווירודינמיות- בעדשה, במוטות, במסגרת… בדיקות רבות עם קסדה במנהרת רוח הביאו את העיצוב להיות יעיל אווירודינמית עם אוורור מעולה. יש פה ממש כונס אוויר שמכניס את האוויר אל המשקפיים ופרופילים אווירודינמיים.
  • אלה משקפיים עוטפים במיוחד – המכסים את כל שדה המבט ומגנים בצורה מלאה מרוח, שמש, מים ואבק – אפילו לטריאתלטים רכונים שמסתכלים כמעט דרך הגבות מאופני הטיימטריאל שלהם…
  • בנוסף יש פיצ’רים שמאפיינים את רודי לאורך מגוון המוצרים שלה:
    • האפון המתכוונן שניתן להחלפה בקלות (גם מבחינת בחירת צבעים וגם לתחזוקה).
    • סופיות מתכוונות מאחורי האזניים.
    • קליפון אופטי מוצלח – לא טריוויאלי לתכנן כזה עבור דגם קשתי וספורטיבי. המורכבות נובעת גם מהעובדה שיש פה עדשה אחת.
    • עדשה מתחלפת בקלות – למרות שהוא דגם של עדשה אחת, אין ברגים וקל להחליף.
    • עדשות – עדשה מתכהה מלילה ועד יום, מתכהה עם ציפוי מראה, עדשה שחורה סטנדרטית, ועדשת מראה כתומה מולטילייזר. בהמשך יושקו כנראה עדשות נוספות.

בקרוב נפרסם מבחן ב BIKEPANEL של הדגם הזה.image6

עדשות ה HDR החדשות – Polirized חדשות: 3FX

עד היום היו העדשות המקטבות בגוון שחור-אפור. זו עדשה שבשנים האחרונות יותר ויותר קונים בוחרים בה בישראל. זה תהליך שהשוק הישראלי עובר – מי שרגיל אליה לא יחזור לעדשה רגילה (למעט אחוז מאוד קטן באוכלוסיה שלא מתחבר אליה ולא מרגיש נוח איתה מסיבה פיזיולוגית. מי שיש לו בעיה כזו, רודי בישראל מקבלים את המוצר חזרה ומחליפים ללקוח).

מה שחדש בעדשות החדשות היא הצבעוניות: מולטילייזר אדום, כתום וירוק. יש הבדל בציפוי החיצוני שנראה אחרת, וגם גוון העדשה מעט שונה.

עם העדשות החדשות האלה עשו ב Rudy מאמץ לשפר את התחושה והצבע של העדשה: לתת טאצ’ HDR לעדשות שמשפר את הקונטרסט. בכתומות והאדומות יש אפקט של חיזוק היכולת של הרוכב\רץ להבחין באלמנטים בקרקע גם בתנאי ריאות מוגבלת. העדשות האלה גם טיפה יותר בהירות מהאפורה המקורית, עוד דבר שמשפר הבחנה בפרטים, במיוחד בתנאי תאורה של יער או עננות.

בנוסף בוצע שיפור הציפוי שהוא יותר מתקדם ודוחה לכלוך, טביעות אצבע והדבקות אדים. אגב, הציפויים האלה הם למעשה ציפויים עם מרכיב מתכתי. הייצור שלהם נעשה בצורה מאוד מדויקת בחדרים סטריליים לגמרי, ומתבסס על התזה של החומר לאוויר, יצירת שכבה אחידה על העדשה, וקיבוע באמצעות תהליך של חימום.

העדשות האלה יצאו בשלב ראשון לריידאון, לפוטוניק, ולסינטריקס – דגם השבילים החדש.

image4הלוגו החדש וגם ליין לרוכבי שטח

בנוסף להשקות של הטראליקס סלים והעדשות – הרלבנטיים לרצים, יש גם בשורות לרוכבי השטח עם ליין חדש של קסדות ומשקפיים לרוכבי שטח ולוגו חדש:

Rudy הודעה לעתונות

הלוגו מבטא שינוי ב Rudy Project שגם הוא הבשיל והתפתח לאורך השנים – אם עד היום אמרנו רודי פרוג’קט הרי שכעת, עם העדכון – יש דגש משמעותי על השם RUDY. מעבר לכך הוא מרובע יותר, מודרני יותר, ונקי יותר. הפונט דויק יותר, בתוך ה R יש P… את האייקון השאירו אבל הורידו את חשיבותו ביחס למילה “רודי” שהדגש עובר אליה, ויצרו מראה קל וקריא. 

מאת: Rudy Project ישראל

*קסדה PROTERA טרם הגיעה לארץ- נעדכן לכשתגיע. דגמי המשקפיים החדשים הגיעו אבל בכמות מצומצמת ולא בכל הצבעים. לשאלות אפשר לפנות לשירות לקוחות 09-8997929