כנראה שמצאנו את גן עדן: חנות ענקית של ציוד Outdoor במחירים שגורמים לאינטרנט להיות איטי יותר, פה – באיירפורט סיטי. בחנות ציוד, ביגוד, נעליים לכל תחומי האאוטדור: מטיולים, דרך קמפינג ואל סקי, ריצה – קולומביה מונטרייל!, אופניים ועוד.

הצטרפו לערוץ ראנפאנל בווטסאפ- קבוצה שקטה לקבלת כתבות (גג 3 בשבוע):
הצטרפו לקבוצות ראנפאנל

גיל מורד מנהל חנות העודפים החדשה של קולומביה, מספר עליה: “חברת סער יבואנית קולומביה, יצרנית ויבואנית של מותגי אאוטדור, ספורט שטח ופנאי פתחה חנות עודפים ענקית בה ניתן לקנות ציוד, ביגוד ונעלים מעונות קודמות”

…”יש מספר חנויות עודפים שמוכרות קולומביה אבל  פה באיירפורט סיטי יש את המגוון הרחב ביותר המתפרש על פני  400 מטר מרובע.

…”החנות הזו מחליפה את קומת העודפים שהייתה קיימת בחנות Outsiders הנמצאת בבניין קולומביה ברחוב השרון (גם היא באיירפורט סיטי). בחנות Outsiders ימשיכו להימכר קולקציות חדשות של כל מותגי החברה.

מחלקת מעילים ענקית! (יוצאים לסקי?)

ההנחות נעות בין 30%-80% והמחירים באמת יוצאים מסדר הרגיל- מוצרים שהיו מתומחרים במאות שקלים יכולים להיות כאן בעשרות שקלים. לדוגמה- חליפת סקי של 2000 ש”ח (מעיל ומכנסיים) יכולה לרדת ל 1000 ש”ח, שזה מאוד אטרקטיבי למוצר סוג א’.”

יש פה עודפים של שנים עברו- ריכוז עצום של כמויות עודפים של סקי ושל ריצה (קולומביה מונטרייל).

גיל מוסיף דוגמאות “מחירים שנעים אל מתחת לקו השפוי- כובע תרמי של 200 ש”ח בחורף וכאן יהיה סביב ה-40 ש”ח, כפפות סקי של אצטק מתחת ל 50 ש”ח, שני זוגות גרבי סקי ב 100 ש”ח- זה משהו שכל גולש סקי יאמר שאלה מחירים מדהימים. מוצ’ילה ב 300 שקלים לחברה שמטיילים אחרי או לפני צבא- אלה מחירים שבאמת שוברים את השוק כרגע!”

כפפות סקי בפחות מ-50 ש”ח!

…”מחלקה ענקית של נעלי מטיילים, נעלי מולטי ספורט  ונעלי קז’ואל, הרוב של מותג קולומביה, לצד נעליים של המותג SOREL -מותג בן של  קולומביה.

תמצאו גם חולצות מנדפות, מעילי פוך של כל המותגים של סער (קולומביה, סורל, מאונטיין הארדוויר, פראנה וחברת הבת אצטק שהיא חברה שלנו שאנחנו המפתחים והמייצרים שלה)”

…”החנות מכילה גם מתחם קמפינג מאוד שמכיל גם מוצרים חדשים ולאו דווקא עודפים, ויש גם איזור תיקים ומזוודות”כמות גדולה מאוד של אוהלים בגדלים שונים ובמחירים מדהימים:

“בעבר סער עסקה יותר באופניים- ויש פה בחנות קסדות ומוצרים של BBB ובהמשך יהיו אולי מותגים נוספים”

“הסחורה מאוד מגוונת עם מוצרים לילדים, נשים, מבוגרים…”

מוצרים לכל הגילאים: ילדים, נשים, גברים

שעות פתיחה: 9 בבוקר עד 20:00 בערב, א’-ה’. שישי: 9 – 14:00. בהמשך יתכן שיהיה פתוח גם במוצ”ש – בררו עם החנות.

בחורף- הכי שווה לקנות לקיץ!

החנייה- בשעות היום עד 16:00 שעתיים ראשונות חינם ולאחר מכן חניה חופשית.

“יש פה מסביב אחלה מתחם עם מסעדות טובות וזה משדרג את כל חווית הקניה” אומר גיל,

לסיכום: תכניסו בווייז- איירפורט סיטי- במתחם הקניות שבכניסה לאיירפורט סיטי, יחכה לכם גן עדן לקניות של מוצרי אאוטדור, עם אפשרות לחוש, למדוד ולהרגיש במקום- ובמחירים מאוד אטרקטיביים!