חדש בראן-פאנל: לוח קבוצות ריצה ומאמנים מקיף לישראל בחתך גיאוגרפי! כעת ניתן למצוא בקלות את קבוצות הריצה המובילות באזורכם- באמצעות לחיצה על המפה וקבלת רשימת הקבוצות באזור שבחרתם. לוח קבוצות  נמצא בבר הניווט הראשי של RUNPANEL.

(כמו בלוח התחרויות שהפך להיות הלוח המעודכן והשלם היחיד בישראל, קהילת הריצה עוזרת: אם אתם חברים בקבוצת ריצה פעילה ומומלצת והיא חסרה בלוח- אנא מלאו את פרטיה בטופס שבתחתית העמוד).

מאת: מערכת RUNPANEL

“מכירים קבוצת ריצה ב…”?

השאלה הזו, של אנשים שמחפשים קבוצת ריצה באיזור מסוים קופצת כל הזמן ברשתות החברתיות. המענה חוזר על עצמו כשכל חבר קבוצה זורק לאוויר את שם קבוצתו או את המאמן החבר שלו. אבל כעת אפשר למצוא בקלות ובצורה מרוכזת את הרשימה המלאה של הקבוצות בכל איזור: לוח הקבוצות והמאמנים של RUNPANEL – האינדקס הגדול והמקיף ביותר של קבוצות הריצה בישראל.

לוח קבוצות ריצה- חלוקה נוחה לאזורים

הלוח נבנה כך שהוא מחלק את הארץ לאזורים, היות והצטרפות לקבוצת ריצה היא לוקאלית באופיה. יש גם את רשימת הלינקים לקבוצות באיזור וגם מפה אינטראקטיבית שמאפשרת לכם ללחוץ עליה- על המחוז שלכם, ולקבל את הרשימה!
אפשר גם למצוא קבוצת ריצה באמצעות חיפוש שמה או שם המאמן שלה- במנוע החיפוש של האתר.

הפונקציונליות עוד תשתפר בהמשך:

  1. אזורים גיאוגרפיים גדולים עם מעט קבוצות אוחדו לסביבה אחת, אבל אם יהיו הרבה קבוצות באזורים או ערים מסוימות- אנחנו נמשיך ונפצל את הרשימה כך שיהיה קל לאתר את הקבוצה בעיר שלכם.
  2. בהשקה אנחנו מקשרים לעמוד הפייסבוק של הקבוצה ולאתר הקבוצה בלבד מכל עמוד, אולם לא חושפים את הטלפון. בהמשך יהיו טפסי יצירת קשר וכלים נוספים באינדקס שיקלו עליכם לקבל מידע על הקבוצה. זו רק ההתחלה!
לוח קבוצות ריצה

לחצו על התמונה לכניסה ללוח!

מעל 100 קבוצות בהשקה, וזה רק יגדל!

לוח קבוצות ריצה הושק עם מעל ל 100 קבוצות ריצה בכל הארץ נמצאות פה, בעיקר אלה שיש להן חתימה דיגיטלית מהירה (אתר קבוצה או עמוד פייסבוק). בדיוק כמו שלוח תחרויות הריצה שלנו הוא היחיד בארץ שמעודכן כל הזמן- בין השאר בזכות קהילת הרצים ששולחת לנו הודעות על מרוצים חסרים או טעויות בלוח (תודה!!), כך יהיה גם אינדקס המאמנים והקבוצות הזה. אנחנו נתחזק אותו ונשמר אותו עובד ומעודכן.
אנחנו צריכים את עזרתכם בשביל לאתר את כל קבוצות הריצה הפעילות בישראל- באמצעות מילוי הטופס מטה על קבוצות חסרות (אנא בדקו שהקבוצה חסרה לפני מילוי הטופס).

 


אין לך קבוצה בשעות וימים נוחים ליד הבית?
יש פתרון: תוכנית האימון האישי