והמנצחות הפעם בלוח קבוצות הריצה של ראנפאנל הן… רעננה, אשדוד וירושלים- מכל אחת הגיעו מספר דומה של מתעניינים. אל כולם חזרו מאמנים בהפנייתנו.

הפיזור הארצי בפניות הוא די רחב- הרוב מאיזור המרכז המורחב (ראשון, ת”א, פתח תקווה…). כמות דומה מאיזור השרון וירושלים וקצת פחות מהדרום והצפון הרחוקים יותר. הגיוני. 

למציאת קבוצת ריצה לחצו על האזור במפה:

בחודש הקודם מילאו אצלנו בלוח קבוצות הריצה של ראנפאנל כמות די קטנה של פניות- קרוב כ 23 אנשים. חם דביק ומגעיל אז יורדת קצת המוטיבציה? או שכולם בחו”ל.
מה זה אומר? שאנחנו צריכים את העזרה שלכם – להפיץ ולקשר את הלוח בכל מקום שתראו שאנשים שואלים בו “מי מכיר קבוצת ריצה במקום כלשהו?” 

הלוח הוא למעשה שירות של ראנפאנל לטובת ענף הריצה- רשומות בו כל קבוצות הריצה בארץ, ויש בכל עמוד לינקים לקבוצה וגם טופס מילוי פרטים נוח שמופנה למסגרות הריצה והמאמנים.
במפגש מאמנים שנערך לאחרונה פגשנו כמה וכמה מאמנים שקיבלו מאיתנו את הפניות של הקוראים שחיפשו מסגרת ריצה, והם סיפרו לנו על החיבורים האלה, וכיצד עוד אנשים הצטרפו אליהם לקבוצה! זה עושה לנו טוב מאוד לשמוע סיפורים כאלה, כי מאחורי כל סיפור יש בנאדם שהחל לרוץ או העלה את הריצה למדרגה יותר רצינית בחיים שלו מצד אחד, ומצד שני- עסק קטן של מאמן וקבוצה שנהנים מעוד מאומן שהצטרף אליהם. זה אדיר!

רוצים שמאמן יחזור אליכם? מלאו פרטים ונעביר לקבוצות רלבנטיות עבורכם:

    לקבלת פניה ממאמן

    אנא צרו קשר