הגיע הזמן לעשות איזה סיכום ראשוני של הפעילות של RUNPANEL בלוח קבוצות הריצה. גיא חלמיש עורך ראנפאנל מפעיל אותו כבר כמה חודשים, ומספר על הדברים המעניינים הראשונים שלמדנו ממנו.

מה עושה לוח הקבוצות ב RUNPANEL?

לוח הקבוצות באתר ראנפאנל הוא אינדקס של כל קבוצות הריצה הפעילות שהצלחנו לאתר בישראל. אחרי ההצלחה של “לוח התחרויות” – שהוא המקור הכי מעודכן של ישראל לתחרויות ריצה, הנעזר גם בקוראים שמעדכנים אותנו, הבנו שיש צורך במידע הזה. רואים גם לא מעט אנשים שמחפשים בפייסבוק המלצות- כעת תוכלו פשוט לשלוח להם את הקישור ללוח ויקבלו מידע שלם על כל הקבוצות באיזור שלהם!

אנחנו עוזרים למאמנים בישראל, משום שאנחנו עוזרים להם להגדיל את הקבוצות שלהם: המון מאמנים טובים בספורט, באימון, בקשר עם אנשים, ואוהבים את הריצה, אבל שיווק זה לא הצד החזק שלהם. אנחנו מפנים אל המאמנים את פניות הרצים והמאמנים חוזרים אליהם ומצרפים אותם לקבוצה. 

לוח קבוצות שלם ומלא מעודד את קהילת הרצים המבקשים להצטרף לקבוצות, והוא מקדם את הריצה בישראל- וזו בהחלט אחת המטרות החשובות שלנו ב RUNPANEL!

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים

איך זה עובד?

מדינת ישראל חולקה לאזורים, ובכל אזור יש את רשימת הקבוצות שלו. זו היתה השקעה של ימים רבים לאסוף את כל המידע הזה. אגב, אם אין מספיק קבוצות באזור, הן צורפו לסביבה סמוכה והגדלנו את האזור וכך למשל הגליל ורמה”ג אוחדו, ואילו לת”א יש הפרדה מכל שאר סביבתה שכן יש בה הרבה קבוצות.

לכל קבוצה יש עמוד משלה עם כמה פרטים עליה. בסוף כל עמוד יש טופס למילוי פרטים- מתעניינים בהצטרפות לקבוצות ממלאים את הפרטים, ואנחנו מעבירים את הפנייה למאמנים באיזור שלהם כדי שיתקשרו אליהם. כל פנייה כזו מועברת על ידי לכמה מאמנים באזור כדי להבטיח שהפונה יקבל טלפון מאחד לפחות מאחד המאמנים ויכול להתחיל לרוץ.

לחצו על האיזור לכניסה לרשימת הקבוצות שיש בו:

כמה אנשים התעניינו בקבוצות?

אנחנו מקבלים כ-40-50 פניות בחודש, ומתחילת פרסום הלוח- כ 150-200 טפסים מולאו ונשלחו למאמנים. יש כמובן פונים רבים נוספים שמייצרים קשר ישיר אל המאמנים האלה אחרי שלמדו עליהם מהלוח.

מי שרוצה שהמאמנים של העיר שלו יחזרו אליו- כל מה שהוא צריך לעשות זה למלא את הטופס עם פרטים נכונים, ואנחנו נדאג לשאר! כל פניה מועברת לכמה מאמנים באותו איזור, ישירות בווטסאפ מול המאמן- מעבירים לו את הפרטים והוא אמור להתקשר אל המתעניין ולספר לו על הקבוצה. מאמנים חרוצים שמתקשרים לכל פניה כזו יוצאים נשכרים ומפגינים שירות טוב ורצון שהמתאמנים יצטרפו לקבוצתם. 

אז מה קורה בהוד השרון?

הוד השרון מקבלת את כותרת מנצחת הפניות של לוח הקבוצות של RUNPANEL! היא נמצאת באיזור הלוח ביחד עם ערי השרון (רעננה, כפ”ס, הרצליה, רמת השרון). בהוד השרון רשומות אצלנו כמה קבוצות עיקריות: 

  1. רצים עם אביב – קבוצתו של אביב קולין
  2. Rin2Run – קבוצתה של רינת לוי.
  3. קבוצת הטריאתלון ספורטן הוד השרון באימון של דלית שיף.
  4. E&O RUNNERS של ערן הדר, אורלי אלקלעי.
  5. מועדון רצי הוד השרון של איריס בן עמי
  6. RUN+ של נריה גרין.

מוזר, אבל בערים אחרות גדולות בהרבה לא הגיעו כל כך הרבה פניות. יש כבר כמה קבוצות ריצה פעילות ועוד קבוצת טריאתלון אחת. אפשר היה להקים קבוצה קטנה רק עם הפונים דרכינו, ואנחנו יודעים על לפחות 4 רצים שנקלטו בקבוצות בעקבות מילוי הטופס שלנו וחזרת המאמנים לפונים. 

עוד דברים מעניינים שלמדנו הם, שבבית שמש ובכרמיאל כבר אין קבוצה פעילה (היתה בעבר), ובירושלים – גם די קשה למצוא קבוצה וכמה מהקבוצות שיש, לא ממש מעוניינות ברצים חדשים אצלן, עילאיות ומתנשאות? 

נמשיך לעדכן מהלוח. בינתיים, אם אתם או מישהו מחבריכם מעוניין להצטרף לקבוצת ריצה, שלחו אותו לפה ונעזור לו/ה!

    לקבלת פניה ממאמן

    אנא צרו קשר