רוצה Polar M430 מתנה?

נרשמים לניוזלטר ראנפאנל ואולי זוכים בשעון הריצה המעולה של פולאר- ה M430. במהלך חודש ינואר 2019 בלבד, למנויים חדשים בלבד, RUNPANEL ביחד עם אגנטק יבואנית Polar, מגרילים את הפולר M430 – שעון GPS בשווי של כ 1200 ש”ח!

איך נרשמים ונכנסים להגרלה? מכניסים אימייל פה, ותקבלו מייל מאיתנו לאישור:

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים

רוצים להכיר את ה M430 קצת יותר?

מדובר בשעון GPS של חברת פולאר שמספק כמות פיצ’רים מדויקת מאוד לספורטאים, בחבילה משתלמת של כ 1200 ש”ח. ביחס לשעונים אחרים זה מחיר נגיש (כלומר לא יקר) ובהתאם הוא מאוד נפוץ. הוא מיועד לרצים, טריאתלטים ושימוש עירוני וספורטיבי. השעון הזה הוא אחד הקלים ביותר שבדקנו, מה שמאוד משפיע על הנוחות בריצה עמו, והופך אותו למתאים לגברים שלא אוהבים משקולת על היד בריצה, נשים ונוער.
השעון עושה שימוש בטכנולוגית סנסורים לקריאת הדופק ממפרק כף היד, ואינו חייב רצועת דופק לקריאת הדופק. הממשק נוח במיוחד- זה אחד מהדברים המצטיינים של פולאר: הידידותיות למשתמש. והוא מגיע עם החיבור לאתר ה Polar Flow להעלאה וניתוח האימונים.
אחד הדברים שהכי אהבנו בו הוא התצוגה המרובעת, שמבחינת סידור הנתונים על המסך יש בה יותר הגיון מאשר בתצוגה עגולה והיא מאפשרת ספרות מאוד גדולות וברורות. ניתן לקסטם ולשים על התצוגה כמעט את כל מה שאתם צריכים- עד 4 שדות נתונים.

בלינק זה תמצאו את כל המידע במבחן המלא שלו ב RUNPANEL.

הנה סרט ההגרלה – למי שלא לחץ על ה Play למעלה:

 

הכירו את RUNPANEL

ראנפאנל הוא תוצר הכתיבה של הפאנליסטים – פאנל של כותבים שאוהבים ריצה. חלקנו עוסקים בה בצורה מקצועית בתחומים שונים (תזונה, אימון, מחקר אקדמי) וחלקנו פשוט חיים את התחום בצורה עמוקה. אנחנו מפרסמים כשלוש עד חמש כתבות בשבוע, כולן איכותיות, ברמה גבוהה ומעניינות. אין מלכודות קליקים אצלנו, ואנחנו משתדלים להיות ראויים לכם הקוראים, ולהצדיק את הקליק שלכם! 

הניוזלטר: נוח ולא מציק!

גם אם לא תזכו בהגרלה שווה להרשם! השיטה בניוזלטר – אנחנו לא מפציצים לכם את האימייל, ההפך! הניוזלטר יוצא רק אחת לשלוש כתבות בערך, כלומר בד”כ פעם בשבוע. הוא מעניין ומכיל את הכותרות ותמונה ראשית משלושת הכתבות האחרונות. מרפרפים, רואים אם יש משהו מעניין השבוע עבורכם (אנחנו בטוחים שיהיה…) וממשיכים הלאה.

אנחנו לא מעבירים את האימיילים לצד שלישי, לא שלחנו מעולם דיוור נפרד לקידום שיווקי של משהו, ולעולם: מכבדים את בקשות ההסרה. אצלנו לא יהיה מצב שבו תסירו את עצמכם, ותגלו שאיכשהו באורח פלא מסתורי חזרתם לרשימת הדיוור… מכירים את זה? לא בראנפאנל! גם ההסרה קלה: בתחתית כל ניוזלטר יש כפתור להסרה, ואם (לצערנו) תבחרו להסיר את עצמכם – זה יעבוד וללא התחכמויות.

תנאי ההגרלה

ההגרלה תהייה בקרב נרשמים חדשים לניוזלטר ראנפאנל במהלך חודש ינואר 2019 שבאמת נכנסו וקראו כתבות באמצעותו. יש להכניס אימייל אמיתי ונכון- אין טעם להרשם עם תיבת הדואר שאתם לא נכנסים אליה, כי הזוכה יוזמן רק מקרב אלה שראינו שהשתמשו בניוזלטר וגם את הזוכה נזמין באימייל שנרשם איתו. במידה ולא תהייה תשובה בתוך 24 שעות, מפסידים את הפרס והוא עובר לנרשם הבא ברשימה.

כדי לזכות יש להיות זמינים להגיע בזמן מהיר מהזכייה (ימים בודדים) לקבל את הפרס למקום שנזמין אתכם אליו (באיזור השרון), ולהסכים לצילום מסירתו לזוכה. במידה ולא יהיה ניתן לקבוע זמן סביר לשיקולנו- מפסידים את הפרס והוא עובר לנרשם הבא ברשימה… במקרה זכייה של ילדים ונוער מתחת גיל 18 – הצילום יהיה של אחד ההורים, או בהסכמת שני הורים. ההגרלה כפופה לתנאי השימוש והפרטיות של האתר. המטרה שלנו היא לעשות הגרלה אמיתית וצודקת עם סיכויים שווים לכולם, לכל קורא “סלוט אחד” בהגרלה, ואנחנו שומרים לעצמנו את הזכות לבצע שינויים בתנאים ולהסיר כל משתתף מההגרלה או מהניוזלטר. טל”ח. 

מאת: מערכת RUNPANEL