השגריר החדש של מותג הספורט היפני אסיקס: הכלב "פליקס" מונה לשגריר החדש של המותג במטרה לעודד תנועה למען הגוף והנפש.
הודעה לעיתונות מאת אסיקס: במהלך חדשני וראשון מסוגו, מותג הספורט היפני ASICS ממנה לראשונה כלב כשגריר רשמי – כהכרה בתפקידם המרכזי של כלבים כמניעים טבעיים לפעילות גופנית ולשיפור מצב הרוח. מותג הספורט היפני ASICS הופך לראשון בעולם שחותם עם כלב ומצרף לרשימת השגרירים הרשמיים שלו.
הכלב "פליקס", הוא סמוייד יפהפה של זוג גרמני (ג'וליה וסוון), שהפך אותו לאחד הכלבים הפופולריים עם כ 1.2 מליון עוקבים באינסטגרם שלו. הוא מונה לשגריר החדש של ASICS – במטרה לעודד תנועה שמקדמת גם את הגוף וגם את הנפש.
כתבות ברמה גבוהה – קבלו אותנו פעם בשבוע: הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:
מחקר ASICS – כלבים הם המניעים האולטימטיביים לפעילות גופנית
65% מבעלי הכלבים העידו כי כלבם הוא הגורם המרכזי שמניע אותם לצאת ולהתנועע – יותר ממשפחה, סלבריטאים או מאמני כושר. עוד עולה מהמחקר כי לבעלי כלבים יש סבירות גבוהה יותר ב-31% לעמוד בהמלצות לפעילות גופנית, עם ממוצע של 210 דקות אימון בשבוע וכי מדד מצב הנפש שלהם גבוה ב-18% מזה של מי שאינם מחזיקים בכלב.
ASICS הכריזה היום על שגריר מפתיע ובלתי צפוי: לא מדובר בספורטאי, לא בסלבריטאי, ואפילו לא באדם – אלא בכלב בשם פליקס. הבחירה נעשתה לאור ממצאי מחקר המצביעים על תרומתם הגדולה של כלבים להנעת אנשים לפעולה ולשיפור הבריאות הנפשית. על פי הנתונים:
- 79% מבעלי הכלבים מדווחים על ירידה ברמות הלחץ.
- 83% חשים מאושרים יותר לאחר פעילות עם כלבם.
- 84% מדווחים על שיפור מיידי במצב הרוח.
המחקר עוד מראה כי לבעלי כלבים יש סיכוי גבוה יותר להיות פעילים גופנית, הם חשים חיוביים יותר וסובלים פחות ממתח בהשוואה לאנשים שאין ברשותם כלב. הכלבים לא רק מוציאים אותנו החוצה – הם עוזרים לנו לזוז, כדי שנרגיש טוב יותר והמניעים האולטימטיביים לתנועה. זו הסיבה ש-ASICS משיקה את הקמפיין #MindsBestFriend – כחלק מהתפקיד יוצא הדופן שכלבים ממלאים בעידוד תנועה ושמירה על בריאות נפשית מאוזנת וטובה יותר.
פרופ’ ברנדון סטאבס, מומחה לקשר בין פעילות גופנית לבריאות הנפש מקינגס קולג' לונדון, הסביר: "המחקר של ASICS מדגיש את ההשפעה העצומה שיש לכלבים על רמות הפעילות הגופנית שלנו ועל מצב הרוח הכללי. בעלי כלבים פעילים יותר ומרגישים טוב יותר – גם פיזית וגם נפשית."
כחלק מהמהלך, ASICS פותחת את האפשרות לקהל הרחב להציע את כלביהם למועמדות לתפקיד "שגריר חבר הנפש של ASICS". הכלבים שייבחרו ישמשו כמשפיענים רשמיים של המותג, וייקחו חלק בקמפיין לעידוד תנועה פשוטה כמו הליכה או ריצה – שמביאה איתה שיפור אמיתי במצב הרוח.
מותג ASICS נוסד מתוך האמונה שלתנועה יש את הכוח לשפר לא רק את הגוף, אלא גם את הנפש. זו גם הסיבה לשם שלנו – ASICS, ראשי תיבות של הביטוי הלטיני Anima Sana in Corpore Sano, שפירושו: "נפש בריאה בגוף בריא." כבר למעלה מ-75 שנה אנו תומכים באנשים לזוז – כדי להרגיש טוב יותר. בעולם המהיר והקדחתני של ימינו, לא תמיד קל למצוא את המוטיבציה לזוז. לכן המותג שם את הזרקור על משפיעני הכושר המקוריים – הכלבים שלנו.
אל תפסידו כתבות מעולות!
קבלו את הכתבות שלנו ישירות לווצאפ בקבוצה שקטה (רק 3-4 הודעות בשבוע)
לחצו לווצאפ ראנפאנל
חנות הדגל בנמל תל-אביב: אחת מ 5 בעולם!
מותג ASICS היפני דוגל בנפש בריאה בגוף בריא ופונה לכלל האוכלוסייה, נשים, גברים וילדים בכל הגילאים, בעלי אוריינטציה ספורטיבית, חובבי ספורט ואתלטים. חנות הדגל הייחודית והחדשנית מסוגה בארץ בנמל תל אביב משלבת חווית קנייה מתקדמת וטכנולוגית, לצד שפע רחב ומקצועי של מוצרים ממגוון הקטגוריות כולל הנעלה, ביגוד ואביזרים בתחומי ריצה, שטח, טניס ואופנה. פרט לחנות בארץ ישנן רק עוד 4 חנויות בקונספט זהה ברחבי העולם. החנות משלבת מגוון רחב של כלים טכנולוגיים מתקדמים המאפשרים ללקוח לאתר את המוצר המדוייק עבורו.
הודעה לעתונות מאת: ASICS
לאתר אסיקס בישראל: asicsisrael@
#MindsBestFriend
לחצו פה לקבל את הכתבות בטלגרם:
לערוץ הטלגרם!