ראנפאנל משיק את תוכנית האימונים לקראת מרתון ירושלים בהנחייתם של גיא חלמיש ודן קוני – 20 שבועות לוהטים (כחמישה חודשים) של הכנה מקצוענית למרתון הכי יפה בישראל!

מרתון ירושלים הוא לא סתם מרתון נוסף על היומן השנתי- הוא מרוץ קשה עם עליות שמחייב אימון ספציפי לאופי המסלול. אל תחכו לרגע האחרון- הצטרפו אלינו לתוכנית האימונים של רנאפאנל ונביא אתכם לאירוע מוכנים! התוכנית עולה 200 ש"ח בחודש בלבד. להצטרפות: 

להצטרפות

חזרו אלי לרישום לאימון אישי אצל דן קוני וגיא חלמיש

הטעות: לחכות לרגע האחרון

כולם שמעו על המונח "סרגל מאמצים" – הוא בא לבטא את הצורך לתכנן בהדרגתיות את העומס באימונים. העלאת מרחק מהירה מידי בזמן קצר מדי אינה מומלצת לרצים משום שהיא יכולה לגרום לפציעות. 

מי שיצטרך אלינו כעת, כחמישה חודשים לפני מרתון ירושלים ויתאמן איתנו בצורה מסודרת, משפר את הסיכויים שלו להצליח. כאשר מתאמנים מראש לאורך חמישה חודשים מהקיץ ועד למרתון בנובמבר, יש מספיק זמן לדרג את האימונים. כך נוודא שלא תצברו עומס גדול מידי משבוע לשבוע, מאימון לאימון ואפילו בתוך האימונים. תוכנית ארוכה מאפשרת לבנות עומס בצורה מתונה ואחראית. 

לרוץ- זה לא חייב להיות קשה!

אחד הדברים הכי נפוצים שאנחנו נתקלים בהם, הם מתאמנים שעובדים על רמות דופק גבוהות מידי. כמעט כל מתאמן חדש שמגיע אלינו מופתע מכך שאנחנו מבקשים ממנו לרוץ הרבה יותר לאט ממה שהוא רגיל בחלק מהאימונים. המתאמנים מגלים שאפשר להתכונן עם מקטעים של מנוחה בתוך הריצות, ובכלל – לומדים לרוץ אחרת לגמרי ממה שהם היו רגילים.  

להצטרפות: 

להצטרפות

חזרו אלי לרישום לאימון אישי אצל דן קוני וגיא חלמיש

כל אחד רץ בקצב האישי שלו

מסתבר שרוב האנשים שאין להם הנחיה אישית המותאמת רק להם- לדופק וליכולות שלהם, רצים גם באימונים למרחקים ארוכים כמו מרתון בקצבים שמתאימים למרחקים קצרים. זאת טעות גדולה שבתוכה מתחבאות גם סיבות לפציעות, וגם- זה גורם לאנשים לסבול בריצה במקום להנות ממנה! בתוכנית האישית של ראנפאנל המון רצים שלנו גילו את הריצה מחדש בזכות לימוד כיצד לרוץ בדופק נמוך יותר שמאפשר להם להנות מהריצות הארוכות. באמת, לא חייבים לסבול.

המאמנים: דן קוני וגיא חלמיש

שיפור תוצאות משמעותי והנאה

בעיה נוספת בריצה קבועה ברמות מאמץ גבוהות מדי היא שרצים שכל הזמן מתאמצים מדי, לא מרגילים את גופם לבצע ברמה האופטימלית במהירויות המרתון. הרי במרתון אתם לא רצים בקצב של מרוץ 5 ק"מ מהיר. יש אצלנו לא מעט רצים ורצות שראו לאחר כמה חודשים בתוכנית כיצד הם משיגים תוצאות טובות בהרבה בזכות אימון מדויק ואפקטיבי יותר. 

מרתון ירושלים – אימון נוח איפה שבא לכם

אימון בקבוצות ריצה הוא מעולה- אבל ברור שהוא לא מתאים לכל אחד. אחד היתרונות של אימון אישי מהבית הוא המקום והזמן: אתם לא תלויים באף אחד חיצוני, לא חייבים להתיישר לשעות וימים קבועים. לפעמים בכלל אין ביישוב שלכם קבוצת ריצה, או שיש אבל היא נפגשת בבוקר השקם ואתם בכלל אנשים של אימוני ערב (או הפוך). בתוכנית שלנו אתם מקבלים את האימונים אליכם לטלפון ולאימייל, יכולים לשאול שאלות וללמוד על ריצה בקבוצה הסגורה שלנו, ויש לכם מאמנים אמיתיים, מקצוענים שאתם יכולים להתייעץ איתם: גיא חלמיש ודן קוני.  

להצטרפות: 

להצטרפות

חזרו אלי לרישום לאימון אישי אצל דן קוני וגיא חלמיש