Verge Sport היא חברת ביגוד הקאסטום החדשה של ING Sport, שעד היום ספקה את ביגוד הקאסטום מבית Craft המוערך שלה. מתוך רצון לשפר את השירות והמערך סביב הפקת ביגוד קאסטום, ING Sport בחנה עשרות מותגים שונים ובחרה לאחר סינון קפדני ב Verge Sport. ל Verge יש קולקציות סדרתיות אולם ההתמחות העיקרית שלה היא בתחום הקאסטום ולהתמחות הזו, כך נראה מייד, יש משמעות רבה!

הודעה לעיתונות מאת: ING Sport 

ING Sport מציגה ביגוד קסטום חדש לקבוצות

Verge  היא חברה בבעלות מייק מאגור, יזם אמריקאי שהיה רוכב עלית בתחרויות אופני כביש באירופה. הוא בילה את רוב האימונים שלו בהרים שעל גבול פולין-צ’כיה ושם גם הקים את המפעל. החברה עוסקת בייצור ביגוד קאסטום מעל 20 שנה וזה בא לידי ביטוי בקולקציה העשירה ובאיכות המוצר. וורג’ היא גם הבעלים של מפעלי הייצור שלה. היא מפתחת ומייצרת את הכל בבית (במעל 2500 מטרים מרובעים של מפעל ובו מאות עובדים), בודקת כל דבר לעומק ומביאה לקצה את היכולת לספק ביגוד קאסטום. היא משתמשת בטכנולוגיות חדשניות וחדשות לצד שמירה על האולד סקול במה שעובד: שיטות ייצור בעבודת יד, כאשר אלה מייצרות איכות גבוהה יותר.

ישראל חן ING sport

ישראל חן מ ING Sports בוחן את הביגוד שהוא מייבא

מקצוענות באספקה

מה שמאפיין את וורג’ הוא המקצוענות בתחום ניהול שרשרת האספקה: מרגע העיצוב וההזמנה באתר ועד האספקה ללקוח. בדרך, יש אלפי היבטים שצריך לסנכרן על מנת שהמוצר יגיע בדיוק כפי שהוזמן. ובקאסטום, הכל מורכב הרבה יותר כי כל מוצר הוא אחר, אין פסי יצור סדרתיים והכמויות לכל פריט מאוד ספציפיות ומשתנות מקבוצה לקבוצה. המורכבות הלוגיסטית, ניהול היצור ובקרת האיכות של קאסטום מסובכת בסדרי גודל לעומת ייצור מותגים למדף, שהוא בד”כ בתכנון מראש של כמויות וגדלים, ומספר עיצובים ודגמים מוגבל יותר, כאן בולטת ההתמחות של Verge ולשם כך היא פיתחה מערכת מידע (IT) מדהימה ששולטת בכל התהליך מקצה לקצה, ומגבה אותה מול כל חלקי הפעילות.

ביגוד קסטום לקבוצות ריצה

חוסכים את ההתעסקות מהמאמנים

Verge מאפשרת לכל מאמן או מנהל קבוצה להציג למתאמנים שלו את קולקצית הקאסטום של הקבוצה באתר יעודי של הקבוצה. שם ניתן לצפות בדגמים תלת-מימדים של הקולקציה, להזמין ולשלם ישירות באתר (ש ING תדאג שיקבל גרסת עברית), וזה חוסך לא מעט כאב ראש למאמנים ולקבוצות!

זאת ועוד, וורג’ מאפשרת משלוח ישיר אל הקבוצות או אל ING בישראל והפצה מפה אל חברי הקבוצה. מאחר וכל הזמנה של כל מתאמן נארזת בנפרד – לפי שם, נחסך כאב ראש נוסף בחלוקת ההזמנה. הצטרפו מתאמנים חדשים לקבוצה? הם תמיד יכולים להיכנס לאתר הייעודי של הקבוצה ולהזמין את הקיט שלהם. לא צריך לחכות עוד חצי שנה עד הזמנה הבאה ומצד שני המאמן לא צריך להשקיע במלאים של כל המידות והמינים שישבו אצלו במחסן! מתקבלת הזמנה ומייצרים אותה On-demand.

מגוון אדיר של מוצרים

שירות נוסף- עיצוב הביגוד

ING Sport ו Verge נותנות תמיכה עיצובית על ידי מעצבים מקצועיים שמסייעים לקבוצות לייצר את המדים הייצוגיים היפים ביותר עבורם, ושמבטאים את רוח הקבוצה. לאחר סיום העיצוב מייצרים מודל תלת מימד שאפשר לבדוק איתו את העיצוב מכל הזוויות והכיוונים ורק אז לאשר את ההזמנה. ככה זה נראה:

ליין המוצרים עצום!

כמעט כל תחומי הספורט מכוסים: ריצה, אופניים, טריאתלון ועוד ויש גם קולקצית קז’ואל יפהפיה שניתנת להתאמה לפי עיצוב הקבוצה. בנוסף, אופציה יחודית ל Verge היא האפשרויות השונות לקאסטם את מבנה המוצרים עצמם וזה מבדל את Verge מהתחרות: אורכים שונים של שרוולים ברגליים ובידיים, הוספת שמות רוכבים, שילוב אלמנטים מחזירי אור ועוד. כמעט כל המוצרים תוכננו בנפרד לנשים וגברים, ודגמים רבים גם מתאימים לייצור מידות לילדים ונוער.

ביגוד גם לטריאתלון ואיש ברזל

קיצור זמני המתנה והקטנת כמות המינימום

מרגע שההזמנה מתקבלת – הלקוח יודע מה מועד המשלוח – מיידית! והשוס: הזמנות מוכנות עד 5 שבועות מקסימום, ולפעמים מהר יותר (במיוחד אם זו הזמנה חוזרת של ביגוד שכבר עוצב וסופק בעבר). זה שיפור דרמטי ממינימום החודשיים שאנחנו רגילים ברוב חברות הקאסטום האחרות. מינימום הזמנה גם הוא נוח במיוחד: 5 פריטים עיקריים בלבד (חולצות, מכנסיים…לא גרביים וכפפות). תענוג שמאפשר גם לקבוצות קטנות של חברים או מעט מתאמנים להתארגן ממש בקלות על ביגוד קסטום ייחודי להם.

לבסוף, שימו לב איזה דבר חריג בביגוד: החברה מציעה מדיניות Crash Replacement לפיה אם התרסקתם והביגוד נקרע, תקבלו אפשרות להזמין חדש ב 50%! וואו!