אלפי מחזורי אימון מוכיחים: זה עובד בצורה מדהימה! אימון ריצה אישי בראנפאנל בהדרכה וליווי של המאמן גיא חלמיש, יביא אתכם לשיפור משמעותי בריצה עם תוכנית מקצועית וליווי מנטור צמוד:

  1. תוכנית אימונים מותאמת אישית– ליעדים שלכם, במהירויות ורמות הקושי המדויקות.
  2. מנטור והנחיה צמודה – עורך מגזין הריצה RUNPANEL גיא חלמיש יהיה המנטור שלכם לריצה.
  3. אפליקציה ייעודית לאימונים – שמעבירה את האימון ישירות לשעון ולטלפון.
  4. רצים מתי ואיפה שנוח לכם- התוכנית ארצית, הריצה מתבצעת מהבית בזמן ובמקום שנוח לכם.
  5. תמיכה ומענה לשאלות אונליין – כמעט 24/7. 
  6. הדרכות וידע– סרטים, כתבות, תכנים מקצועיים.
  7. קהילת אונליין – לשיתופי חוויות, מוטיבציה וטיפים לרצים בקבוצה.
  8. רק 200 ש"ח לחודש ללא תקופת התחיבות– האימון האישי המשתלם ביותר בישראל!

התחייבות: מי שמבצע את התוכנית במלואה משתפר משמעותית בריצה! העבודה המדויקת על הפיזיולוגיה האישית של כל מתאמן עושה את ההבדל בהשפעה. ההחלטה להצטרף, הידע הרב שאנו חולקים, המעקב והבקרה – יוצרים מחויבות שגורמת למתאמנים בתוכנית להנות מהריצה ולהתמיד!

להצטרפות מלאו את הטופס ונחזור אליכם: 

    להצטרפות

    חזרו אלי לרישום לRUNPANEL אימון אישי

    מעט שעות, הרבה שיפור  

    לא יכולים לרוץ 80 ק"מ בשבוע? הגעתם למקום הנכון. היות וכל מתאמן מקבל תוכנית אישית המותאמת לטווחי הדופק, המהירות או הוואטים שלו והוא מיישם אותה באופן עצמאי – הדיוק והאפקטיביות מקסימליים.
    אחת ההפתעות החוזרות של המתאמנים אצלנו היא כמה כמות קטנה יחסית של שעות אימון, אבל ממוקד, יכולה להשפיע בצורה משמעותית כל כך על היכולות לעומת ריצה מזדמנת "רגילה".  אפשר להשתפר המון גם בכמות שעות קטנה של כ 2-4 שעות שבועיות. התוכנית מתבססת על מינימום של שלושה אימונים בשבוע, חצי שעה ברמות המתחילים ומעט יותר מכך במרחקים הארוכים. לרצים הישגיים ניתן להרחיב ולהגדיל את כמות האימונים לשעות נוספות בהתאם ליכולת של המתאמנים להשקיע, וליעדים אותם מעוניינים להשיג.

    "אחרי תקופת תקיעה והמון נסיונות, שיפרתי את התוצאה במרתון!"

    המאמן: גיא חלמיש: "מזמין אתכם להשתפר בריצה!"

    לא חייבים "להקרע" באימונים!

    כל מתאמן מקבל מהמאמן תוכנית אישית המותאמת לטווחי הדופק והמהירויות שלו. אחת ההפתעות הכי גדולות שאנחנו מקבלים ממתאמנים בתוכנית היא הקלות שבה הם החלו לרוץ והכיף שהיה להם באימונים. מה שהם מגלים זה שהריצה לא חייבת להיות קשה כל הזמן – אפשר להשתפר המון גם כשרצים לאט יחסית ועם חיוך. רצים וותיקים שרגילים לקרוע את עצמם בכל אימון מופתעים מכך שבחלק מהאימונים אנו מבקשים מהם לרוץ לאט בהרבה ממה שהם רגילים, ולמרות זאת הם משפרים את התוצאות ברמה משמעותית.

    נדגיש- השיפורים המשמעותיים שמדווחים עליהם מתאמני התוכנית אינם רק של מתחילים. יש אצלנו רצי אולטרה וותיקים, רצי מרתון ורצים של שנים ששיפרו עשרות שניות לקילומטר בקצב הריצה שלהם. הם מצליחים להשתפר בזכות הדיוק בין הקילומטרז' של האימונים קלים לעומת אלה המאתגרים קצת יותר בתוכנית והצורה הספציפית בה בנויים האימונים.

      להצטרפות

      חזרו אלי לרישום לRUNPANEL אימון אישי

      למי זה מתאים?

      1. החלטתם על תחרות מטרה גדולה ואתם רוצים להתכונן אליה כמו שצריך.
      2. מעוניינים לשבור שיא אישי או להשיג את חבריהם בריצה?
      3. מתאמנים שפחות מתחברים למסגרת קבוצתית רגילה.
      4. מתאמנים שניסו תוכניות מדף מהאינטרנט, אבל זה לא תפס עבורם… 
      5. עסוקים וצריכים גמישות בלו"ז? לא כולם יכולים להתייצב בשעות ובימים קבועים של קבוצה.
      6. אנשים שרוצים מקצוען שאפשר להתייעץ איתו על כל דבר הקשור לריצה ולכושר.
      7. אין קבוצת ריצה באיזור מגוריכם? זה הפתרון.

      "ירדתי 17 קילו בחצי שנה בשילוב תוכנית הריצה עם אימוני כח"

      למה זה עובד כל כך טוב?

      כי עבודה מתודית מדויקת על הדופק שלכם, בתוכנית מוכחת שעובדת וליווי מקצועי של המאמן גיא חלמיש מייצרים תוצאות. זו שיטת האימון המקצועית והבטוחה ביותר שאפשר לתת למתאמן, כיוון שהיא מתבססת על לקחים ותובנות מקצועיות מהידע המחקרי, תורת האימון, ונסיון עם כל סוגי המתאמנים והמרחקים.
      התוכנית מתאימות לכל הרמות- מאפס ריצה ועד מרתון, דרך 5ק"מ, 10ק"מ וחצי מרתון. כל מי שנכנס לתוכנית מגלה דברים חדשים על הריצה: שאפשר לרוץ מרחקים ארוכים יותר והרבה יותר מהר. שיפור הריצה והתוצאות אצל מתאמני השיטה שהקפידו על ביצועה הוא דרמטי, גם בקרב אנשים שהגיעו אלינו מקבוצות ומאמנים אחרים. גם מתחילים לרוץ – שכחו נסיונות קודמים, אנחנו נלמד אתכם להתאהב בריצה!

      להצטרפות מלאו את הטופס ונחזור אליכם: 

        להצטרפות

        חזרו אלי לרישום לRUNPANEL אימון אישי

        תוכניות אימון מוקפדות ומותאמות אישית

        את התובנות שצברנו והנסיון שלנו השקענו בתוכניות המוקפדות. באמצעות התאמה אישית לכל ספורטאי בהתאם ליכולותיו, אנחנו יודעים כיצד לכוון, להדריך ולעזור למתאמני RUNPANEL בתוכנית האישית – והתוצאות מדהימות.
        המאמן, גיא חלמיש, מייסד ועורך מגזיני הפאנל- המובילים בארץ בתחום האופניים, ריצה, פיטנס ואאוטדור, הוא ספורטאי סבולת וותיק. בעברו נצחונות ופודיומים רבים באופני הרים ובטריאתלון. אבל למרות הצצות אל העולם התחרותי, תפיסת העולם שלו ושל  התוכנית היא לאו דווקא תחרותית: "אני משפר את המתאמנים בתוכנית תוך כדי הצבת מטרות אחראית, ראיית הטווח הרחוק, האיזון לחיים, הגיוון בפעילות וראיית הספורט כאמצעי לשיפור מדדי הבריאות, אורח החיים והתזונה", הוא מספר. המתאמנים נמצאים בקשר אישי שוטף עם גיא לאורך התוכנית וביחד עם המתאמן מבצעים מעקב והתאמות אם אלה נדרשות.

        תוכנית אימון ריצה

        השיטה: מנטורינג אישי, אפליקציה וקבוצת ווטסאפ

        התוכנית האישית מועברת אליכם בצורת יומן אימונים מפורט: באפליקציה בטלפון ועל המחשב באינטרנט. דגמי שעוני הריצה של גרמין יודעים גם לקבל את האימונים לתוך השעון ולתת לכם את ההנחיות תוך כדי האימון. עורך ראנפאנל, המאמן גיא חלמיש נמצא איכם בקשר רצוף ואישי כדי לוודא שהכל עובד, ואתם מסתדרים ויש לכם תמיכה.
        כל אימון מפורט עם כל השלבים והסטים שבתוכו בצורה מאוד ברורה וקלה. משום שהתוכנית מותאמת אישית כל אחד יכול להתאמן איתנו- החל בצעדים ראשונים בריצה, דרך רצים של 5-10 ק"מ ועד רצים מנוסים, רצי מרתון וכל מי שרוצה לשפר ביצועים.

        "הריצה תמיד היתה לי סיוט, אבל הגעתי ל5 ק"מ ריצה בחודשיים ובקלות!"

        להצטרפות מלאו את הטופס ונחזור אליכם: 

          להצטרפות

          חזרו אלי לרישום לRUNPANEL אימון אישי

          אימון אישי

          בונוס: ידע ואימוני כח

          במסגרת התוכנית יש בונוסים: מי שמבקש מקבל אימוני כח משולבים במהלך השבוע כדי לחזק את הגוף ברמה משלימה לריצה. אימוני הכח מתבססים על משקל גוף וכל אחד יכול לבצעם בבית בקלות. בנוסף לריצה, גיא חלמיש, המאמן הנו גם מאמן חדר כושר ובריאות מוסמך, ויתמוך בכם בכל שאלה הקשורה לתחומים אלה.

          בונוס נוסף שמקבלים כל המתאמנים הם הדרכות וידע בתחום הריצה באימייל. כל השאלות הנפוצות של רצים מקבלות מענה, ובתוך חודש חודשיים בתוכנית תגלו שאתם מבינים ויודעים על הריצה הרבה יותר ממה שידעתם קודם לכן. כל שאלה מקבלת מענה הן אישי והן בקבוצת הווטסאפ של התוכנית ואתם נמצאים במסגרת של ידע וספורט שמחזקת אתכם בכל ההיבטים.

          "הייתי 8 שנים בקבוצות ומעולם לא בדקו לי סף לקטי"

          יש הבדל דרמטי בין אימון בקבוצה לבין תוכנית אישית. אם אתם רוצים לשפר תוצאות ולהעלות את המהירות שלכם, אתם חייבים להתאמן באופן ממוקד על היכולות שלכם. בעוד שבקבוצה גדולה יש יתרונות למפגש החברתי, לתחרותיות בין החברה, ולחוויה בחוץ עם אנשים, הרי שבד"כ החסרונות הם העדר מיקוד ברץ ורמת אימון בסיסית יחסית. לעומת זאת בתוכנית האישית את/ה במרכז! המאמן רואה אתכם באופן מתמיד באפליקציה ונמצא איתכם בקשר אישי. תבוצע בדיקה דו חודשית לפחות של הסף האנארובי שלכם, ולפיה יותאמו ברמה מדויקת כל אימון ואימון ליכולות שלכם. התוצאה היא שיפור משמעותי בריצה, שיאים והתקדמות משמעותית.

          להצטרפות מלאו את הפרטים פה ונחזור אליכם:

            להצטרפות

            חזרו אלי לרישום לRUNPANEL אימון אישי

            המתאמנים כותבים (לא נגענו):

            אימון ריצה

             

            גם את ואתה יכולים! הצטרפו:

              להצטרפות

              חזרו אלי לרישום לRUNPANEL אימון אישי