שעון הריצה של פולאר – ה M430, הזכיר לי שהמכירה של אחרי המכירה (חיזוק הקונה שהוא עשה את הבחירה הנכונה) קריטית- כדי לייצר לקוח חוזר שישכנע את חבריו לקנות גם. Polar הבינו זאת והמוצר שלהם מבין את נפש הרץ: אחרי הקנייה הוא ילטף לכם את האגו וייתן בכם מבטים מלאי הערצה – גביעים ענקיים יופיעו על המסך לאחר כל אימון כמעט (כי אלה האימונים הראשונים המוקלטים במכשיר), ועליהם כיתובים המסמנים הישגים מדהימים: “כל הכבוד – זה המרחק הגדול ביותר שעשית עד היום”, “מדהים – המהירות הממוצעת הטובה ביותר שלך”, וכו’. גאונים ה Polar האלה.

מאת: גיא חלמיש

Untitled

תקציר המנהלים

  • מוצר: Polar M430
  • משקל: 51 גר’
  • מחיר: 1300 ש”ח
  • משווק: אגנטק
  • תקציר: שעון GPS מוצלח מאוד, קל משקל, ובעל קריאת דופק מהיד ללא הכרח ברצועה. הוא מצטיין בקלות למשתמש: שימוש נעים והתמצאות בתפריטים, בסנכרון לנייד, ובממשקים הנוחים גם בשעון וגם נהנה מאפליקציה ואתר מצוינים. הסוללה שלו כשעון יומיומי מחזיקה זמן רב. חסרונו הוא בעיקר עיצובי – ביחס למכשירים היקרים יותר שמשדרים יוקרה ונילבשים בשמחה על ידי אנשים גם בסביבת העבודה שלהם, המסך פשוט יחסית (שחור לבן וללא מגע).

099

עיצוב המוצר, חומרה ותכונות פיזיות

סקסאפיל וסגנון – איך הייתם מדמיינים את מותג השעון שלכם לו היה בנאדם? הדבר הראשון שרואים הוא העיצוב והוא מייצר אצל כל אחד עולם שלם של קונוטציות ותחושות. ל Polar יש שפע של אופי עיצובי מוגדר ומזוהה – היא הוציאה לשוק דורות של מכשירים צבעוניים, קלילים ולא פלצניים (למרות הצבע הסולידי מדי של שעון המבחן, הרי שיש את הצבעים החזקים והמגוונים האחרים לדגם הזה: כתום, לבן, ועוד). הסגנון העיצובי של Polar הוא סגנון שלא לוקח את עצמו ברצינות רבה מדי ואני אוהב את זה! העובדה שהם כבשו בענק את עולם ה Fitness נותנת למותג הזה איכות תדמיתית בלונדינית ומקפצת. זה לא אומר שהם לא מקצוענים במה שהם עושים.

אם הסונטו שבחנתי בעבר שידר אלי גבר מסוקס עם תרמיל ונעלי טיולים ב Outdoors, הרי ש Polar משדר אלי נערת אירובי חטובה, חייכנית, אטרקטיבית, ומצטלמת נפלא באינסטגרם… אבל היי, זה הכל בראש, אולי זה רק הראש שלי שמפרשן ככה את המותגים האלה? יש להודות שהמשקל, תחושת החומרים, וכיתוב הלוגו בכסוף מבריק על גבי הזכוכית לא משדרים סטייל שמתאים במיוחד מחוץ לסביבת האימון, אבל יש לזכור שהוא עולה 1300 ש”ח – כמעט חצי מהסונטו ספרטן ספורט HR או שעונים שמשדרים יוקרה.

משקל קליל – כבר כתבתי במבחנים קודמים על המשקל של שעוני הדופק – שאני לא מתחבר לשעונים כבדים. משקל נמוך נעים בהרבה על היד ומעיק פחות, וה Polar M430 בהחלט מבין אותי בעניין הזה – 51 גרם זה קליל  במיוחד, ונעים לבלות במחיצתו יום שלם ולרוץ איתו. למשקל הזה גם יתרון אל מול גישת המדידה – שעונים ללא רצועה המודדים באמצעות אור נהנים ממשקל קל יותר שמאפשר קיבוע ללא תזוזה על היד.
Polar

רצועת סיליקון – אחרי שהרגשתם את המשקל, תרגישו את הרצועה – עוד נושא שיש לו השפעה מהותית בשעון עם סנסור ללא רצועת חזה, היות וצריך להדק חזק למדי עבור קריאת הדופק הזו. הרצועה ב M430 היא קרובה למושלמת – עם הרבה חורים מגומי דביק במרחקים קטנים זה מזה שמאפשרים דיוק בהידוק. חיסרון קטן אחד הוא רק האבזם המתהפך שלפעמים נמצא במנח שצריך לתקן כדי לסגור את השעון והעובדה שהיא מעט ארוכה מדי ליד קטנה כמו שלי.

המסך – התצוגה מספקת וברורה בכל תנאי התאורה שרצתי בהם. תאורת הלילה מאוד חזקה וטובה. זה מסך 128×128 (קטן למדי), והוא אינו צבעוני, ואינו מתרשם מהמגע המלטף שלכם (אינו מסך מגע). עדיף היה שכן יהיו התכונות האלה, אבל בעיני זה לא הכרחי מה גם שבהמשך תראו שמדובר באחד השעונים היותר נוחים לשימוש שיש. יותר משמעותית לתצוגה היא רמת הקונטרסט שהיתה מעט נמוכה לטעמי, ולא איתרתי אפשרות לכוון אותה במהירות, אבל כן אפשר להפוך את התצוגה כדי שהרקע יהיה או בהיר או כהה בהתאם להעדפתכם.

104

סוללה- מחזיקה בין 8 שעות ל 30 שעות הקלטת ספורט (תלוי ברמת דיוק ה GPS שתרצו), ומלא מלא זמן ב Stand by, או שימוש כשעון. 30 שעות זה בדגימה פעם ב 2 דקות, כלומר זה יותר מתאים להליכה. ה Standby תלוי בכמה הקלטות תעשו בתוך השימוש היומיומי שלכם. אני חשתי שמדובר בשעון עם זמן שימוש וסוללה מצוינים שלא העיקו עלי בכלל. ממשק הטעינה הוא ייחודי לשעון הזה והוא נוח.

נאמר עוד על השעון שהוא נגד מים (עד 30מ’) וגם יודע לקרוא דופק מהיד בשחייה (אבל לא ייתן מידע רב כמו לאפים אוטומטיים שאינם מוגדרים מראש אלא נוצרים לפי העצירות ליד הקיר בפועל).

בצד הביקורת בפרק עיצוב המוצר- אציין את העובדה שאזור ששת הלדים לקריאת הדופק בתחתית השעון – בולט והחלק הפוגש ביד אינו שטוח. זה פחות נעים, ונותן תחושה שקשה לדייק את הנחת השעון על היד ללא תזוזה – הסנוסורים הם מעין ציר והצדדים מייצרים תנועה ביחס לציר הזה. אם היה משטח שטוח לחלוטין בחלק התחתון השעון היה מתקבע ליד וקורא את הדופק מעט טוב יותר להערכתי, ואילו כעת הוא כל פעם משנה מעט את הזווית שלו.

polar.png

הכנסת נתונים ראשונה והכנה לשימוש

הכנסת הנתונים ב wizard ידידותית מאוד – בכלל כל הממשק פה מאוד פשוט, נעים, ולא מתחכם ואני מאוד מאוד מרוצה ממנו, אבל משום מה לא זכור לי שנשאלתי לגבי דופק מנוחה – מה שהפך את כל תצוגת השעון בהתייחס לרמת הדופק כאחוז ממקסימלי, וה zones לפחות מדויקת. זה מאוד הפתיע אותי, אני חייב להודות. אחרי כן מצאתי את זה ב Settings אז, רצוי להשקיע מעבר לסט אפ הראשוני גם בחיפוש יזום של זה.

יש כמה סוגי תצוגה של השעה היומיומיות. מצאתי את ברירת המחדל לא נוחה (בשתי שורות ענק-שעה מעל לדקות ולא בשורה אחת) ושיניתי ב settings לסטנדרטית יותר שנראית כמו שעון דיגיטלי שאתם מכירים – שוב, הכל מאוד קל ומאוד ידידותי.

Polar (2)

מסכי הריצה – מעולים!

השעון תומך במגוון סוגי ספורט ומאפשר לקסטם מסכים לכל אחד מהם, אבל אנחנו נתמקד בריצה. מי שקרא מבחנים שלי בעבר יודע עד כמה אני רגיש לעניין ה Usability – שימושיות. בעיני היא חשובה יותר מכל פיצ’ר אחר. היא באה לידי ביטוי בשעוני דופק בשני היבטים עיקריים: האחד – קלות התחלה וסיום אימון – האם הצליחו להפחית שלבים, הפרעות וטרדות בדרך למשימה הזו. והדבר השני: כמה נעימים, ברורים, ונכונים המסכים והתצוגות בשעון בזמן הריצה – האם השעון גורם לכם לרצות לקסטם ולשנות בו הכל? או שהכל מוצג בצורה הגיונית ומספק לכם את המידע שאתם צריכים בנוחות?

Polar יודעת את העבודה. יש לה תכנון חכם ויפה של מסכי ברירת המחדל וחלוקת שדות הנתונים בתצוגה. זה פשוט, נוח, קריא והגיוני. דוגמאות: תצוגת הדופק במסך הייעודי מראה אותו כמספר, לצד סימון ה zone בו אתם נמצאים בצורה גרפית. בתוך מאמץ זה נוח יותר מלראות מספר, לחשוב רגע על הטווחים שלי ולתרגם לעצמי.

גם תצוגות נוספות במסכי ברירת המחדל הן בול פגיעה ותכנון מבריק (המעבר ביניהם הוא בגלילה בכפתור עליון ותחתון מימין):

  1. מסך ראשי – ריכוז ארבעת הנתונים החשובים ביותר לריצה: מרחק, קצב, זמן (של ה lap), דופק.
  2. מסך גובה – גובה נוכחי, זמן ריצה, וגובה מצטבר.
  3. מסך zones – מציג לכם כמה ביליתם בכל אזור דופק באימון.
  4. מסך דופק – הדופק (מספר בתצוגת פונט גדול) ומתחתיו סקאלה מצוירת של אזורי הדופק וסימון האזור בו אתם מבלים כרגע, ולמטה זמן הריצה.
  5. מסך קצב – עם קצב נוכחי בפונט גדול, קצב ממוצע בקצת קטן יותר ומרחק בקטן.
  6. מסך לאפ – שעה, זמן, זמן של לאפ קודם להשוואה עם הלאפ הנוכחי, וזמן הלאפ נוכחי.

תוך כדי הריצה יש לאפ אוטומטי כל ק”מ והוא גם רוטט – זה מצוין אבל ביקורת: הרטט חלש מדי (חלש בהרבה מבסונטו למשל) ואפשר לפספס אותו בקלות. כתוצאה מכל המסכים והתכנון שלהם, כמעט לא חשתי צורך בקיסטום, למעט הוספת מסך Laps ידני על זה האוטומטי במסכי הריצה. מי שכן רוצה לקסטם – יגלה תענוג בשימוש באפליקציה לנייד (על כך בהמשך).

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים

איך מתחילים ומסיימים?

מאוד נוח ואינטואיטיבי:

  1. לתחילת ריצה- כפתור אמצע ימין.
  2. אישור בחירת ספורט הריצה (אפשר להחליף למקצועות אחרים) והשעון מתחיל בחיפוש ומציאת דופק ו Gps.
  3. לחיצה לתחילת המדידה.

לסיום ריצה:

  1. כפתור שמאל למטה – לחיצה ראשונה עושה pause. שחרור והמשך ריצה אפשרי עם כפתור ההתחלה (האמצעי מימין).
  2. להפסקה מלאה – לחיצה נוספת של 3 שניות. באימון קצר ממאוד הוא שואל האם לשמור או למחוק את ההקלטה. בשורה תחתונה – זה מאוד אינטואיטיבי וקל.

גם לאחר הריצה – תצוגת סיכום הנתונים מאוד ברורה ונוחה, ואין בעיה למצוא את ההקלטות בשעון, ולחזור ולקבל את כל המידע. לרצים מתחילים יש קטע חביב שבו בסיום ההקלטה השעון מספר לכם מה התועלת של האימון שעשיתם. בכלל, ברמת הצגת המידע, לאורך כל השימוש לפני, במהלך ואחרי – המוצר הזה פשוט מבריק. דוגמה: מבט מהיר בסיכום ריצה מראה לי את גרף חלוקת הזמנים בריצה לפי אזורי מטרה (וגם יש מסכי חלוקה לפי קצב, וכל שאר המידע שרק אפשר לרצות בסיום אימון):

DCIM100GOPROGOPR4643.JPG

מתוך סיכום נתונים בסוף ריצה: מסך זמני אימון לפי Zones

רציפות הקריאה ללא רצועת החזה

השעון מכיל בתוכו 6 לדים שזה הרבה יחסית לכל המתחרים. המטרה היא כמובן לשפר את הדיוק ורציפות הקריאה (שיטה נוספת שלא קיימת פה והיתה בסונטו ספרטן ספורט HR היא להשתמש בצבעי לדים שונים עבור אורכי גל וחדירות שונה שכל צבע מספק, אולם גם ריבוי נקודות האור מסייע למצוא יותר כלי דם.

אם בריצות הראשונות הקריאה היתה נכונה אבל נעלמה מהמסך לפרקים, הרי שלמדתי שצריך פשוט לסגור חזק יותר את הרצועה, ואז המדידה טובה, מדויקת ולא נעלמה יותר, לפחות בריצות ארוכות וקבועות. בד”כ היה פער של עד 5 פעימות דופק מהשוואה על בסיס רצועה לגרמין. כשאין קריאה הדופק נעלם – ואתם מיד יודעים שצריך לסדר את השעון על היד ולוודא שהוא צמוד ומקובע.

השעון הגיע למגבלותיו באימונים דינמיים יותר וברכיבה:
– חריג לפער ה”עד 5 יחידות דופק” היה באינטרוולים חזקים ומנוחות – נצפה פער גדול יותר בירידה מהירה של הדופק. המחשבון עם הרצועה הגיב מייד והוריד את הדופק, בעוד שלפולאר היה עיכוב מסוים, מה שיצר לכמה שניות פער גדול יותר של פעימות דופק. לריצה רצופה ועקבית – זה זניח לגמרי.
– באימוני אצטדיון וריצה מהירה שלי על הסף שבה יש יותר תנועות ידיים מהירות, יותר דינמיות בצעדים ופחות רוגע ושקט בריצה, הדופק נעלם יותר וחזר מיד כשחזרתי לריצת השחרור הקלה יותר. זה הביא אותי למסקנה שבאימונים חזקים אין תחליף לרצועת החזה בכל זאת.
– גם פה כמו בסונטו שבדקתי, באופניים יותר מסובך לשעונים האלה לתפקד – כנראה שזווית היד מטה, והקיבוע שלה על הכידון המעביר אליה רטט ומכות מהכביש מפריע יותר מאשר בריצה.   

בסה”כ אני מרוצה מהתפקוד של קריאת הדופק ב M430: הוא מדויק, עקבי, ואחרי שלומדים לקבע ולהשתמש בו (ולמתוח את הרצועה כמו שצריך) הוא עובד טוב מאוד. תמיד רצועה תהייה מדויקת יותר והיא נדרשת למצבים מסוימים, אבל אין להתכחש לנוחות שיש בשחרור ממנה.

102

6 נורות לקריאת דופק וחיישן בבליטה בגב השעון

פולאר M430 – כמה פיצ’רים נוספים וכמה חסרים

אני לא סוקר את כל ה User Manual של המכשיר הזה, אבל אציין כמה פיצ’רים מעניינים שיש פה מזווית של ריצה בעיקר: מבחן ה VO2max – שלא מצריך אתכם לזוז מהמיטה: מפעילים אותו, מחכים במנוחה כמה זמן והשעון מעריך לבד את צריכת החמצן המירבית שלכם. מגניב. בנסיון הראשון הוא לא הצליח לקרוא את הדופק שלי ונכשל כמה פעמים ובנסיון אחר הצליח (67, אם מישהו מתעניין). אני מניח שזה מדד משוער, שכן כדי באמת לדעת את זה – צריך בדיקה אמיתית במעבדה.

עוד משהו מעניין פה הוא ריצה מתוכננת – מכניסים לשעון מרחק (נגיד, מרחק בתחרות), והוא מעריך לפי קצב נוכחי בכמה זמן תסיימו. השעון יודע גם למדוד קצב צעדים בריצה באמצעות תנועת היד, פיצ’ר של “חזור לנקודת ההתחלה” של הריצה (מעין ניווט), ועוד.

יש לפולאר גם תוכניות אימונים שמנסות להעריך את יעילות הריצה וההתקדמות שלכם ולפי ההבטחה לפחות הן אדפטיביות ומתאימות עצמן אליכם (לא נבחנו הפעם, מאחר וזה דורש התיחסות נפרדת וארוכת טווח. בעיני רוב ההבטחות לאדפטיביות לא מתקיימות למעט בנקודת התחלת התוכנית והיא רק סביב דופק מנוחה ומקסימום. האתגר האמיתי הוא בתוכנית שמתאימה עצמה לשינויים בדופק מנוחה, בסף האנארובי או בצח”מ תוך כדי התוכנית – ואת זה עוד לא ראיתי באף מקום – כשזה יקרה, תהייה קפיצת מדרגה אמיתית ביכולות תוכנות האימון) ויש עוד הרבה עיסוק פה במעקב הפעילות היומית שלכם, עם גרפים וספירת צעדים וכו’, ניתוח שינה ועוד ועוד.

DCIM100GOPROGOPR4634.JPG

מה חסר?

כרגיל ברבים מהשעונים שאינם גרמין חסר ה Ant+. אני מחכה ליום שבו כל מדי הוואטים יעברו ל Bluetooth – זה קורה בשוק, והוא מסתגל לבעיה הזו.

זה שעון ריצה – לא שעון שחייה, אבל הוא בכל זאת נגד מים ויש לו מצב שחייה בסוגי הספורט (עם מעט אזהרות לגבי קריאת הדופק מהמפרק במים, שכן רצועה לא ניתן להוסיף לשחייה על בסיס ה Bluetooth). אבל אחת שיש אפשרות להתאמן בשחייה – מאוד חסרה לי האופציה שלמדתי להתלהב ממנה בסונטו של מדידה אוטומטית של הלאפים – שם היה עוצר את הלאפ ומתחיל אותו לבד, בעצירה של מעל 5 שנ’ בקיר.
עוד דבר קטן שהפריע לי הוא שהשעון מכריח את המשתמש לבחור תצוגת דופק באחוזים או במספרים – ואי אפשר לשלב ביניהם, למשל במסכים שונים. חייבים לבחור – או זה או זה.

אתר הווב Polar Flow – מצוין!

סחתיין לפולר – ממשק האינטרנט שאליו מעלים את האימונים גם הוא הכי ידידותי, נעים ונוח שנתקלתי בו עד היום (וכן, כבר השתמשתי בשל כולם, ויותר…). החיבור למחשב באמצעות הכבל של הטעינה ל USB, והסנכרון מתבצע באמצעות אפליקציה שתתקינו ותזהה את המכשיר כשיחובר, בדומה לשיטה בשעונים של חברות אחרות – או לאחר Pairing לאפליקצית הנייד שלכם דרכו (על כך בהמשך).

ה Polar Flow יאפשר לכם לראות את כל מה שקורה בעולמכם הפיזי החל ממבט מאקרו תקופתי (גרפים שמראים לכם מה רמת העומס הכוללת שיש עליכם, כולל הליכה, אימונים שונים וכו’) ועד מבט מיקרו של אימון ספציפי או כניסה לסגמנט מתוך האימון – והכל בצורה מאוד נוחה וידידותית. מה שאהבתי במיוחד בממשק שלהם הוא את הנקיון העיצובי הכללי שלו, את האפשרות לסמן חלק קטן מהאימון ולקבל את הנתונים שלו מתוך כלל האימון ואת המספרים במקטע הזה בלבד (קיים גם בסונטו ואחרים).

בתמונה מטה אפשר לראות שסימנתי חלק קטן מהאימון (נגיד “עליה”) – ומייד נפתחת טבלת סיכום נתונים של המקטע שסומן מתחת לגרפים, ומימין – מקבלים עידכון לאיזור ה Zones למקטע שסומן. בכלל- אהבתי את התצוגה של נתוני האימון לפי החלוקה מימין לאיזורי דופק גם במונחי דופק וגם במונחי קצב.

כמובן שיש בממשק את כל שאר הדברים שהייתם מצפים – ריכוז נתונים כולל של כל אימון, ההקלטה עצמה על המפה, הצגת טבלה עם כל ה Laps שעשיתם והנתונים פר אינטרוול וכו’.

1

אפליקציה לסמארטפון: מרשים!

אני לא אחפור פה לעומק מדי על כל מסך באפליקציה (זה נושא לכתבה מעמיקה בפני עצמה). אבל כן אומר שאחרי שהתחלתי להבין שיש פה לפני את אחת מחברות הספורט הכי ידידותיות למשתמש, כבר לא הופתעתי במיוחד משתי המחמאות:

  1. היא מציגה את האימונים וההקלטות בצורה בהירה ונוחה במיוחד – המסכים יפים, פשוטים ונותנים לכם את כל המידע שצריך.
  2. היא מאפשרת קיסטום של כל המסכים בשעון, השדות, והכנסת כל ההגדרות שאתם צריכים. פה האפליקציה אתם יכולים להסתפק בה כמעט בצורה בלעדית, ולשכוח מהמחשב (יש פינה קטנה או שתיים שבכל זאת יצריכו מחשב, אבל ל 99.9% מהמשתמשים – לא חייבים).
  3. גיליתי את חווית ה Pairing הטובה ביותר שנתקלתי בה עד היום בין אפליקציה לחומרה חיצונית: נכנסים לתפריט ההגדרות, מחפשים את החלק של צימוד המכשיר, ומקבלים הודעה “הצמד (פיזית) את השעון לסלולרי”. הצמדתי, ואופס: קופצת התראה ונפתח עמוד אליו מכניסים קוד מספרי שמופיע בשעון ובום – ה Pairing בוצע! מגניב והכי נוח שאפשר…  
    זה ממשיך גם לסנכרון האימון מהשעון לאפליקציה – פותחים אותה, לוחצים על כפתור ה Back בשעון לחיצה ארוכה- והאימון עובר – ככה צריך לעבוד כל שעון!

בצד הביקורת, אומר שהיא תוכננה לטעמי מעט יותר מדי עם מיקוד בצמידי כושר וניטור צעדים ופעילות יומית. זה לא אומר שאין שם את כל מה שתצטרכו למציאת האימונים שלכם, אבל זה כן אומר שאלה יהיו ברמת התצוגה השנייה. במקום לשים את האימונים האחרונים שלי בגישה מהירה מהמסך הראשי של האפליקציה צריך לעבור בתפריט כדי למצוא אותם. התרגלתי לצפות לרמה כ”כ גבוהה מ Polar ביוזאביליתי כך שזה מאכזב אותי.  

מה כן יש במסכים הראשיים? השעון אוסף את הנתונים מכל יום שהשתמשתם בו כשעון רגיל, סופר קלוריות וצעדים, ומכניס את המידע מכל יום כזה, גם אם לא היתה בו הקלטה אקטיבית, אל תוך הלוג ומציג לכם את הגרפים האלה, שמעניינים אותי כשלג דאשתקד… אבל אחרי שאיתרתם את הריצות שלכם, הממשק של כל ריצה בפני עצמה נוח מאוד, ברור, וכמו רוב הדברים שפולאר עושה – ידידותי להפליא:

2

סיכום: Polar M430

פולאר היא וותיקת השוק בתחום מדידות הדופק ושעוני האופניים והריצה שהפך בשנים האחרונות לתחרותי מאוד, כאשר על כיסנו והעדפותינו מתמודדות שלושת המובילות: גרמין, סונטו ופולאר. מתוך כל אלה, לפולאר יש אופי מאוד ייחודי ושונה: העיצובים שלה אחרים לגמרי – צבעוניים, קלילים ושמחים. הם משדרים ספורטיביות כייפית אולם במקביל אינם נתפשים כשעוני יוקרה ואלגנטיות כמו שהצליחו להתמצב סונטו כמעט בכל השעונים שלהם ודגם אחד או שניים מדגמי גרמין. 

אבל, מאוד אהבתי את המכשיר! בהחלט חשתי במומחיות של Polar בהבנת צרכי הספורטאים, ואת הפוקוס שלה כחברת consumer electronics שפונה לקהלים רחבים, המחייבים מוצרים פשוטים, קלים וידידותיים.
הפולאר M430 הוא שעון מעולה לריצה – הוא קורא את הדופק ממפרק כף היד ברמת דיוק טובה (כל עוד לא זזים מדי עם הידיים), הוא קל משקל ולכן נעים לרוץ איתו ויש לו את ממשק המשתמש הטוב ביותר שנתקלתי בו עד היום. כל התפריטים והדברים שאתם צריכים בו פשוט מסתדרים לכם ביד, בקלות, בלי להעיק ולהקשות, בלי להטריד ולגרום לכם לשאול את עצמכם – איך אני מגיע לתכונה הזו? כתוצאה מכך לא חשתי לרגע שאני זקוק למסך מגע, או צבעוניות במסך אם כי אלה היו יכולים להיות נחמדים.

יש לו אתר אינטרנט מעולה ואפליקציה מצוינת. זמן הסוללה שלו גם ב Standby יומיומי מעולה (ימים רבים), והוא יספיק ל 8 שעות ריצה בהקלטת GPS מדויקת. בשורה תחתונה: יופי של מוצר! לא פלצני, לא יקר מדי, מדויק, ידידותי ונוח במיוחד, ברמת הצטיינות בולטת בתחום השימושיות (Usability). החיבור של זה עם היותו קל משקל על היד מובילים אותי לראות בו שעון ריצה מאוד מומלץ ונוח.

מאת: גיא חלמיש

 


תוכנית האימון האישי של RUNPANEL:
התאמנו עם RUNPANEL מביתכם- בזמן ובמקום שנוח לכם. המאמן: גיא חלמיש, עורך הפאנלים, יביא אתכם לתוצאות, עם הנחיה צמודה ומקצועית והורדת סיכון מפציעות. בעלות של 250 ש”ח לחודש בלבד!

להצטרפות מלאו את הטופס:

    להצטרפות

    חזרו אלי לרישום לאימון ריצה אישי

    תקציר מבחן RUNPANEL
    קליל משקל ולא מעיק על הידתצוגת נתונים נוחה וקלה לקיסטוםידידותיות למשתמש ותפריטיםאתר האינטרנט והאפליקציהצימוד וסנכרון
    בליטת סנסור הדופק בגב המכשיררטט חלש מדי ב Auto Lapsקישוריות BT בלבדעיצוב וחומרים: פחות יוקרה, יותר ספורט
    86%ציון RUNPANEL
    סקסאפיל ועיצוב70%
    שדות ותצוגה80%
    עושר פיצ'רים80%
    זמן סוללה70%
    משקל ונוחות פיזית100%
    ידידותיות למשתמש100%
    אתר אינטרנט ואפליקציה90%
    תמורה לכסף100%