ING Sports יבואנית נעלי On לישראל מכריזה על השקת נעל התחרות החדשה של און: ה-Cloudboom Strike. 

משפחת נעלי Cloudboom של און היא סדרת נעלי התחרות המהירה של החברה השוויצרית המצליחה.  סדרת הקלאודבום היא הראשונה לקבל את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר של ON. יבואנית און לישראל ING sports שמחה להכריז על השקת הנעל החדשה בסדרה התחרותית: ה Cloudboom Strike. הקלאודבום סטרייק תוכננה להיות נעל תחרותית מהירה עבור רצים מחויבים למרחקים הארוכים: חצי מרתון ומרתון. היא שוקלת 210 גרם, מכילה קרבון בסוליה גבוהה ומשככת. היא שואבת השראה וידע מהפיתוחים המיוחדים שעשו ב On עבור הנעליים המיוחדות איתן רצה הלן אובירי, לניצחון הכפול שלה במרתון בוסטון ובמרתון ניו-יורק באותה שנה (2023).

בין החידושים: שימוש בקצף החדשני Helion™ HF אולטרה-תגובתי ומדרס Bounceboard שתוכנן להשגת תכונות שעד היום כוונו בעיקר לסוליה, כולל חומר שיכוך משמעותי בתוכו. המטרה: לנוע קדימה בכוח.

 

אל תפסידו עדכונים חמים:

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים

 

תקציר בנקודות

  • פרופיל הרץ: חצי מרתון, מרתון. תחרותי. ניטרלי. 
  • דרופ (הפרש גובה עקב-בהונות): 4 מ”מ
  • גובה הסוליה: 39.5 מ”מ בעקב, 35.5 מ”מ בחלק הקדמי. 
  • טכנולוגיות עיקריות: CloudTec® (סולית העננים של און באופטימיזציה לנעל תחרות), Speedboard® (לוחית קרבון), Bounceboard (מדרס פנימי חדש עם חומרי שיכוך), סולית Helion™ HF. 
  • משקל: גברים 219 גרם 
  • מחיר לצרכן: 1,390 ש״ח מחיר מועדון: 1,180 ש״ח 
  • לרכישה באתר ING Sports

cloudboom strike

סוליית Helion Hyper Foam

הסוליה בנויה כולה מחומר השיכוך התחרותי של On שנקרא Helion™ HF – החומר שמרכיב את סוליות נעלי התחרות שלהם. היא בנויה בצורה מעניינת משני חלקים: חלק מרכזי שהולך לאורך כל הנעל וחלק אחורי בעקב מופרד ובינו לבין החלק המרכזי נמצאים ה”עננים” – אלמנטי ה CloudTec שמוסיפים שם עוד יותר ספיגה בעקב. 

CloudTec® ייעודי למרוצים

אלמנטי ה CloudTec® הם ה”עננים” – אותם חללי אוויר בתוך הסוליה. הם תוכננו בצורה ספציפית לתחרות – במבנה ומיקום אסטרטגיים כדי ליצור גלגול מהיר וחלק יותר. בעוד שהסוליה הגבוהה והרכה מגנה מפני זעזועים לאורך כולה, הרי שבחלק האחורי הם מוסיפים לה עוד רמה נוספת של ספיגה ורכות. התוצאה: ספיגה טובה יותר, החזר אנרגיה חזק יותר ויעילות ריצה מוגברת.

 

להישאר בעניינים – הווצאפ של ראנפאנל:
הצטרפו לקבוצות ראנפאנל

רפידת Bounceboard 

הרפידה החדשה, ה- Bounceboard מתפקדת כמו תוספת משמעותית לסוליה: מוסיפה ספיגה ושיכוך, לתמורת אנרגיה מקסימלית. היא עבה במיוחד, ועשויה גם היא עם חומר הקצה Helion™ HF. באמצעותה און הצליחה לחסוך חלק פנימי בייצור הנעל שתפס מקום ומשקל. צעד חכם ויצירתי שבו הם פינו את גובהו עבור תוספת של עוד כמה מילימטרים של שיכוך משמעותי מתחת כריות כף הרגל מבלי להוסיף גובה חיצוני (כדי לעמוד בתקנות גובה הסוליות המקסימלי המותר בתחרויות). מבנה ה-Bounceboard מספק תמורת אנרגיה מקסימלית, ריפוד וספיגת זעזועים. 

cloudboom strike

חלק עליון (גפה) קל במיוחד

החלק העליון של הנעל קל במיוחד ונושם. הוא עשוי חתיכה אחת שלמה מרשת חצי-שקופה. הוא מינימליסטי וקליל, מאוורר ומסייע לנידוף זיעה והפחתת התחממות יתר. בצד פסי חיזוק בצורת כלוב נועלים את אמצע כף הרגל להתאמה בטוחה ומוכנה למרוץ. הפוליאסטר בגפה מכיל לפחות 50% חומר ממוחזר.

לוחית Speedboard® מקרבון

הספידבורד היא לוחית הקרבון של On, עם מבנה בצורת כף הוא פועל כמו קפיץ: סופג אנרגיה ומעביר אותה לקדמת כף הרגל לניתורים החזקים ביותר האפשריים. ה- Speedboard® ממוקם לאורך כל הנעל. 

לסיכום: On Cloudboom Strike 

און ממשיכה להשיק דגמי תחרות, ומתאימה אותם ליעדים ספציפיים. כעת סדרת הקלאודבום עונה על צרכי הרצים התחרותיים לשבירת שיאים – תוך התאמה מדויקת של הדגמים למרחקים השונים. ה Cloudboom Strike תוכננה כנעל עם סוליה גבוהה, עבור מענה מדויק ומהיר במיוחד למרחקים הארוכים יותר: חצי מרתון ומרתון. 

 

מאת: ING Sports

 

ראנפאנל טלגרם 2