כדאי לטעמנו לקום מוקדם ולהתאמן בבוקר, כי זה חלק משגרת יום ששמה את האימון היומי במקום הראשון.אנחנו ב 6:15 בבוקר ויוצאים לריצה! איך? יש לנו שיטות קבועות ומוכחות לקימה מוקדמת. קבלו אותן!

מאת: אורי ארבל וגיא חלמיש

למה לקום מוקדם? 

האימון המוקדם מצליח טוב יותר להתחרות עם הגירויים האחרים שיש ביום יום- הוא פחות מתברבר ונעעלם עם העייפות והתחרות עם כל שאר העולם, אחרי שהוא מתעורר… אתם מגיעים אליו בשליטה, אחרי ארוחה מדויקת שמתאימה לכם, ולא אחרי העייפות של סוף היום. 

השעות הן הכי טובות רוב השנה בארץ- כשחם 9 חודשים מהשנה, הבוקר הוא זמן נפלא. קריר יותר ונעים יותר. הזריחה היא זמן מדהים, יפה ומשובב את הנפש לריצה. כשקמים בבוקר מוקדם בבוקר היום שלנו נראה הרבה יותר טוב ומרגיש יותר טוב. הידיעה הזו שאנחנו אחרי האימון עוזרת לנו. זה קל לי יותר להפיג את המתח ולגמור עם זה!


הפוסט הזה הנו בחסות קבוצת הריצה הוירטואלית של RUNPANEL עם 4Fitness- אימונים אישיים-קבוצתיים עם דן קוני וגיא חלמיש, לכל המרחקים עד מרתון מלא. מתכונת ייחודית ומושקעת, לפרטים נוספים לחצו פה. 

קבוצת הריצה הוירטואלית

1. חייל ממושמע של עצמי

הטיפ של אורי: "ההחלטה שבבוקר אני החיל שלי מאתמול בערב. אני מבצע פקודה: החלטתי שאני מבצע אימון בבוקר ואני פשוט עושה, מבצע, שם את השעון, לא שואל שאלות, לא מתלבט. אם החלטתי ערב קודם שאני הולך להתאמן אין ערער על ההחלטה הזו- זה הולך לקרות! נותר רק לבצע, וזה קורה. מהותו של הטיפ הוא להפקיע מעצמך את הסמכות בבוקר. 

2. הכנות מראש

עוד בערב הקודם- כל הבגדים והצרכים לריצה מסודרים בסדר הנכון, כדי לא להתמודד עם שום התמודדות בבוקר. הכל מחכה לכם ולא צריך לחפש כלום. כך גם לא מאבדים זמן יקר. 

3. שעת השינה 

כל אחד יודע בערך כמה זמן שינה הוא צריך בשביל שינה מלאה וטובה. תכננו את שעת השינה שלכם בהתאם כך שתקומו בקלות רבה יותר בבוקר לריצה. השינה היא קריטית ברמות שלא פה המקום להסביר- אבל היא פשוט מרכזית מאוד לבריאות הפיזית והנפשית וליכולת שלכם להתאמן. תנו לה את הכבוד שלה, ולכם את האפשרות להשלים את כל מחזורי השינה הדרושים לכם. 

4. הימנעו ממה שמפריע

אתם יודעים מהם הדברים שיגרמו לכם לקושי לקום: אלכוהול בערב לפני, בילויים מאוחרים, הרפתקאות ליליות מחוץ לבית? את אלה, או כל דבר אחר שמפריע לכם להתאמן, שמרו לערבים לפני יום ללא ריצה.

לקום מוקדם בבוקר – זה לא קל אבל כדאי!

זה עדיין לא קל. זה שאנחנו עושים את זה שנים על שנים, אבל יש את כוחו של ההרגל. ברגע שעושים את זה שוב ושוב זה הופך לאוטומט. גם הניסיון מוביל אותנו לדעת מה קורה אחרי שמצליחים לצאת אפילו אם היה קשה. אתם יודעים שבהתחלה זה לא כיף, אבל הקושי נעלם מהר ונשאר רק הסיפוק האדיר וההנאה מהאימון. רווח נקי שיספק לכם אנרגיה טובה לכל היום לאחר מכן. 

ואם אתם אנשים של ערב? לגיטימי, נפגש מאוחר יותר…  🙂

להצטרפות לקבוצת הריצה הוירטואלית – מלאו פרטים ונחזור אליכם!

לקבלת פניה ממאמן

אנא צרו איתי קשר