בטי דיזיין היא חברה אמריקאית המתמחה בביגוד ספורט לנשים בלבד. שרון שחר בוחנת את חליפת הטריאתלון של בטי: 

החולצה

מחיר: $89.99

מכנס הטריאתלון כולל תכונות דומות לאלו שתוארו למעלה. בדים מנדפים, רצועת סיליקון לרגל שלא התפוך את הרגל שלכם לנקניקיה, וחגורת יוגה באיזור המותן. אציין שבהתחלה כשראיתי את חגורת היוגה עלו בי ספקות:  האם המכנס ישאר במקומו בשחיה? האם הוא לא יחליק מטה בשלב הריצה ללא השרוך שאני כ”כ רגילה אליו ממכנסי הטריאתלון האחרים שלי?

 

חליפת טריאתלון לנשים של בטי דיזיין

כפי שאומר סלוגן החברה Badass is Beautiful

אז העמדתי את המכנס במבחן כפול של שחיה וריצה והמכנס עמד בהצלחה. שום תזוזה. החגורה גם יותר נוחה בכל שלב בטריאתלון והעובדה שאין שרוך בחגורת המותניים משאירה מקום אחד פחות לדאוג לשפשפות ביום מירוץ ארוך.

וזה גם נראה טוב: כמו שהובטח באתר החברה, אין muffin top.

Betty Design - women triathlon suit

הקץ ל-muffin top

הפד הוא עוד נקודת יתרון למכנס. במבט ראשון הוא נראה מינימליסטי אבל מהסוג האהוב עלי (אישית אני לא חסידה של פד המעיין מגבת שמצויי במכנסי טריאתלון רבים). באופן טיפוסי לי העמדתי אותו למבחן רכיבה ראשון בחצי איירונמן שעשיתי השנה. אחרי 80 ק”מ של רכיבה הופתעתי לטובה מהנוחות. ברור שאז הרגשתי את הצורך ללכת רחוק יותר, וגם אחרי 160 ק”מ של רכיבה המכנס והפד נשארו נוחים. הפד המינימליסטי אינו מורגש בשלב הריצה ולא היתה לי בעיית שפשות גם בריצות ארוכות של למעלה מ-30 ק”מ. המכנס מהר מאוד הפך לבחירה מספר אחת שלי לרכיבת על אופני הטריאתלון שלי.

תלונה אחת, בקטנה, הייתי שמחה אם היו מוסיפים כיסים קטנים למכנס בצד או אולי בחגורת הבטן לג’ל או פריט קטן אחר, לשליפה קלה בעת הריצה.
8

חליפת הטריאתלון – הגופייה

מחיר – $89.99

הגופיה תפורה משילוב של בד רישתי בדיוק במקומות הנכונים (צדי הגופיה והגב) ובד אטום בשאר, למיקסום האיוורור והנוחות. הגופיה אינה באה עם חזייה בנויה, אישית נקודת יתרון עבורי. הגיזרה עצמה לא יותר מידי פתוחה ומכסה את רוב הכתף, יתרון עבורי – פחות איזורים לדאוג להגנה מהשמש ביום ארוך של חצי איירונמן או איירונמן מלא.

9

עוד נקודת יתרון הוא הכיס האחורי: בניגוד לגופיות טריאתלון רבות שכוללות כיסים קטנים בפאנל הצד של הגופיה, שלא יכולים להכיל יותר מג’ל אחב במקרה הטוב (שצריך להתפלל שלא יפול בריצה), לגופיה כיס אחד מאחור גדול יחסית להכיל טלפון, ארנק רכיבה וג’ל אחד או שניים ברכיבות אימון או מספר ג’לים בטריאתלון. הכיס עמוק יחסית ואתן יכולות לסמוך שמה שסמתן בו ישאר שם עד שאתן תחליטו.

אחד הדברים החשובים לי בגופית טריאתלון הוא אורך הגופיה. כיוןן שלא נתברכתי בבטן שטוחה עם ריבועים, אני ממש לא אוהבת שהחולצה מחליקה מעלה בעת הריצה וחוספת את הבטן. רוב גופיות הטריאתלון קצרות ותוך 3 שניות של ריצה אני מבלה את שאר המירוץ במאבק צמוד של למשוך את הגופיה כלפי מעטה. כמעט תמיד הגופיה מנצחת. הגופיה של בטי ארוכה יותר מגופיות אחרות, וכשהיא נודדת כלפי מעלה (וכן, לצערי היא נודדת לשם) היא מספיק ארוכה לכסות את הבטן. היה קצת מוזר לא להיאבק בגופיה כל 3 שניות. כן, לצערי כאן היא לא מושלמת, כן מצאתי את עצמי מושכת למטה, אבל בתדירות הרבה הרבה פחותה מגופיות אחרות. זאת בהחלט נקודת בונוס נוספת.
10

סיכום

בהחלט בטי סיפקו את מה שהבטיחו,קיט לנשים שנראה טוב וגם מרגיש טוב. הן קיט הרכיבה והטריאתלון סיפקו את הסחורה ברכיבות ואימונים ארוכים ומהר מאוד הפכו לבחירה המועדפת שלי במהלך העונה. לגבי העיצוב והמראה, ללא ספק ספגתי הרבה מחמאות הן מנשים והן מגברים. לגברים שבחבורה, אם היגעתם עד הנה בקריאה, בטי השיקה לאחרונה ליין גברים תחת המותג REES.  

מאת: שרון שחר

שרון היא Gear Head רצינית, או בעברית חולת ציידת. “אני מאמינה, ומקיימת, שמספר האופניים הנכון בבית הוא N+1… כיום אני טריאטלטית ואיירונוומן פעילה, אך בשלבי חזרה לשורשים – אופני הרים”. שרון חיה בארה”ב ואת החלום של לצאת לתחרויות הכי מגניבות בעולם. היא מביאה ל RUNPANEL טעימה גלובלית מתרבות הריצה האמריקאית, אבל בד”כ תמצאו אותה ב BIKEPANEL