ing, יבואנית נעלי On ומותגי ספורט פרימיום נוספים כגון Cassall, Tropicfeel, ו-Cariuma, ממשיכה להתרחב כרשת ופתחה חנות חדשה ונוצצת בדיזנגוף סנטר בתל אביב.

רשת מותגי פרימיום אקטיב לייפסטייל חדשה יוצאת לדרך בהשקה מרשימה בדיזינגוף סנטר. בקומה הראשונה והנוחה, התכנסו משפיעני רשת, משפיעני ספורט וחברים לראות את החנות החדשה. היתה גם תצוגת אופנה והמוני מבקרים שבאו להתרשם ראו כיצד מושקת רשת חדשה שנכנסת אל המשבצת הנחשקת של אלו-יוגה ולולולמון. יש חוט מקשר בין כל המותגים שמוצגים ברשת החנויות החדשה של ing: כולם חייבים לענות על המשולש-  טכנולוגיה, אופנה וקיימות.

המותג המרכזי הוא כמובן נעלי On – חברת ריצה שווייצרית שצומחת במהירות, לא רק בארץ אלא גם ברחבי העולם. החברה מתאפיינת בטכנולוגיית סוליה ייחודית ובולטת, בנעלי ריצה במשקל קל ובסגנון ייחודי. און התרחבה והיא כבר לא רק לרצים – יש לה מגוון גדול של סניקרס, נעלי ספורט קז'ואל, ואפילו נעלי טיולים. אבל ריצה היא בהחלט עדיין המיקוד החשוב ביותר שלה.

נעלי On

בנוסף לאון, ing, שרואה את עצמה כחברה עם יכולת לזהות מותגים צומחים, מביאה גם את Cassall השוודית – מותג לפנאי, ספורט ויוגה. החברה מתמקדת בעיקר בביגוד לנשים (אך יש גם מבחר מצומצם לגברים), ומציעה מוצרים בני קיימא באיכות גבוהה. הסגנון: צפון-אירופי נקי, אחיד, מדויק ומינימליסטי.

Tropicfeel הוא מותג נוסף ומעניין מאוד מעולמות הלייף סטייל ואיכות החיים הגבוהה. מדובר בנעלי פנאי, תיקים ואביזרים לתיירות, שתפסו ואהודים מאוד בעולם השייט והיאכטינג. הוא מיועד לכל מי שרוצה לטייל בצורה פרקטית ובסטייל. שייטים אוהבים אותם כי הם עמידים במים וגם יש בהם טכנולוגיה מיוחדת שמונעת החלקה. זהו מותג ספרדי המתמקד בביגוד טיולים ותיקים לנסיעות, המשלב וייב אירופאי עם סטייל וצבעים בהירים – מושלם לצילומים על היאכטה עם כוס יין לבן ביד.

Cariuma, מותג ברזילאי, מספק נוכחות חזקה של אופנת סטריט. ing ממשיכה כאן את הקו עם סניקרס לגולשים וסקייטרים. המחירים נמוכים מעט מאלה של און, העיצובים בולטים, והלוגו מזוהה וזכיר. כיום ניתן למצוא את המותג בחנויות גלישה וגם ברשת ing החדשה.

בעתיד מתכננת ing להוסיף מותגים מעניינים נוספים שישלימו את הסגנון הספורטיבי-יומיומי. הקולקציות יכללו ביגוד טכני איכותי המתאים למגוון שימושים – מאימונים בחדר הכושר או ביוגה, דרך שימוש יומיומי ועד לעבודה במשרד.

ישראל חן, בעלים ומנכ"ל משותף, מספר: "ing כרשת חנויות הוא מותג חדש שאנחנו מפתחים. זהו שם החברה הוותיק, שהחלטנו לשמר במסגרת המיתוג מחדש של הלוגו – משום שמדובר בשלוש אותיות שמסמלות עשייה: Running, Styling, Walking, Traveling, Doing. הן מבטאות את הרעיון של Active Lifestyle – התחום שצומח בקצב המהיר ביותר כיום בעולם."

הלית גורדון, סמנכ"לית השיווק, אומרת: "היום נכנסה התרבות החדשה של הספורט לכל מקום – בבתי קפה רואים אנשים שמתלבשים באופנת טייצים ובסניקרס, וגם לעבודה מגיעים בלבוש כזה. זה הפך להיות הלבוש הנפוץ בכל מקום. מה ש-ing באה לעשות זה לענות על הצורך הזה.

…אנחנו מרכזים את כל אופנת הפרימיום של Active Lifestyle ושל ספורט, ושמים את הכל תחת קורת גג אחת. מי שיגיע ל-ing יוכל למצוא מענה לכל התחומים – ריצה, יוגה, חדר כושר וטיולים – במקום אחד. מקום שמחבר בין אופנה אקטיבית לספורט."

איפה אפשר למצוא את ing והמותגים שלה?

"הקונספט החדש שלנו נפתח כעת בדיזינגוף סנטר," מספרים ב-ing. "לפני שבועיים פתחנו חנות נוספת בקניון עיר ימים בנתניה, ובפברואר אנחנו צפויים לפתוח חנות נוספת בקניון החדש בגלילות. בעתיד צפויות להיפתח עוד חנויות.

אנחנו מאמינים באורח חיים בריא ואקטיבי, ומעודדים את זה. בהמשך נביא עוד מוצרים שיעזרו לעודד אנשים לעסוק בספורט – כי אורח חיים אקטיבי עושה אנשים שמחים יותר וטובים יותר!"


הצטרפו לניוזלטר השבועי:

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים