המותג On Running מכריז על מתן חסות למרתון סמסונג תל אביב ועל היותו נעל הריצה הרשמית של המרתון!
מרתון סמסונג תל אביב ב25.2.22 הוא אירוע הריצה הגדול ביותר בישראל. כ40,000 משתתפים בכל הקטגוריות ומאות אלפי צופים ומעודדים ייחשפו למותג הספורט השוויצרי שסוחף את עולם הריצה: נעלי On Running. משתתפי המקצים השונים גם יקבלו מימון מלא למרתון שלהם בקניית נעלי On.
הודעה לעיתונות מאת: On Running Israel (לחצו לאתר הקניות)
הנעליים עלייך – עלות המרתון על On
און היא נותנת חסות הספורט ונעלי הריצה הרשמיות של מרתון ת”א. זו פעם ראשונה שמותג שאינו נייק או אדידס לוקח חסות על אירוע הריצה הגדול בישראל. מהלך זה מראה באופן ברור איפה און ישראל רואה עצמה ולאן היא מכוונת. והיא עושה את זה בענק עם מבצע שכל משתתפי המרתון ממש יאהבו: “הנעליים עלייך – עלות המרתון עלינו!”.
נסביר את המבצע: מחירי האירוע בהרשמה מוקדמת נעים בין 280 ש”ח למרתון מלא ל210 ש”ח לחצי מרתון ו165 ש”ח למקצה ה 10 ק”מ. אם נרשמתם לאירוע ותגיעו עם שובר ההרשמה לאחת מחנויות המותג און, יחזירו לכם את הסכום ששילמתם למרתון בצורה של הנחה על קניית הנעליים (אחרי שתרשמו למועדון הלקוחות של היבואנית- ING)!
רצי המרתון המלא יקבלו 210 ש”ח הנחה + בקבוק שתיה מבודד חדש ואיכותי און מאלומיניום בשווי 150 ש”ח!
החנויות ממוקמות בקניונים המובילים: קניון מלחה בירושלים, קריון בקרית ביאליק, דיזינגוף סנטר, אייס באילת, קניון הזהב בראשון לציון, חנות הדגל ברחוב הברזל בת”א ועוד. כמובן גם בחנות שתוקם באקספו של מרתון תל אביב.
חנות בלעדית לOn באקספו
האקספו הענק של המרתון מביא את כל הרצים אליו לאסוף את ערכת המשתתף ולהיחשף לספונסרים של האירוע. On Running תפעיל בו מתחם חוויתי שידגים את הטכנולוגיה של הנעליים.
נאמר פה עוד שביגוד הריצה של און, אמנם אינו מהזולים היות וזה מותג פרימיום, אבל הוא ללא ספק מהטובים ביותר שתוכלו לרוץ איתו: בדים קלים ומנדפים במיוחד, מגע נעים ורך על הגוף והמון סטייל.
בנוסף תהייה עמדת צילום מגניבה במתחם הרישום שתוודא שכל העוקבים שלכם באינסטגרם ידעו מי פה הכוכבים שעושים את מרתון תל אביב!
נבחרת הפייסרים של און
בכל מרתון יש עשרות פייסרים שכולם מתקבצים סביבם וקצב הריצה שלהם. הפייסרים הם רצים וותיקים עם הרבה ניסיון שהתנדבו לרוץ במרתון בקצב מטרה קבוע ומדויק כדי שאתם תוכלו להצטרף אליהם במהלך המירוץ ולהגיע לזמן המטרה שלכם. במרתון תל אביב השנה כל הפייסרים ירוצו עם ביגוד ונעלי און!
הליגה של מותגי המרתון
מי הם נותני החסות למרתון הזה? רק מותגי על. סמסונג היא title sponsor ששמה משולב בשם האירוע, ובעבר היו אלה נייק ואדידס שתפסו את חסות הנעליים הבלעדית. כעת On מחליפה את הנעליים הקודמות בבכורה. זה מייצג את המעמד ההולך ומתחזק של On Running לא רק בארץ, אלא בכל העולם.
לאחר שהטניסאי האגדי רוג’ר פדרר נכנס כשותף בחברה (ועזב את החסות של נייק בדרך), הושק קו מיוחד של סניקרס הנושא את שמו, וכמובן גם נעלי טניס. לנו הרצים יש את קו נעלי הריצה המקצועיות שרק מתחזק, מתרחב ומשתפר כל הזמן.
און הונפקה השנה בבורסה האמריקאית ושוויה קפץ בעשרות אחוזים. דבר שהקפיץ את המודעות למותג ואת המכירות ברחבי העולם.
למה On Running הופכת לטרנד חזק?
טכנולוגית העננים (CloudTec) היחודית של און שונה מכל מותגי הנעלים האחרים שאתם מכירים. במקום סוליה שנראית כמו גוש אחד אחיד, און פיצלה אותה ל”עננים” עצמאיים בעלי מבנה גמיש ואוויר בתוכם. כל ענן מגיב לתנועה בנפרד ובכך מספק התאמה מושלמת ונוחה במיוחד לתנועת הרץ.
בעוד שכל חברות הנעליים “גילו” והשיקו את לוחיות הקרבון רק לאחרונה, און השתמשה בבסיס בעל עיקרון דומה בשילוב העננים שלה כבר מהנעל הראשונה שהיא יצרה. הSpeedboard שלה הוא שכבה ייחודית המשולבת בסוליה ותפקידה לייצב, לספוג ולהקפיץ אתכם קדימה.
מעבר לכך, העיצוב שלהם הורס; מדויק, איכותי, מלא בפרטים קטנים בתוך סגנון מופקד ועדין. כל אלו בולטים החוצה ומשדרים יוקרה ואיכות. הסגנון המאופק והשמרני מאפשר לנעול את נעלי הריצה או הסניקרס לשימושים השונים במהלך היום; להגיע איתם לעבודה, להתאמן בחדר כושר, או להשתמש בהם כנעלי קז’ואל נוחות במיוחד ליום יום, סופי שבוע ופנאי.
השורה התחתונה
הנעליים עלייך, עלות המרתון על On!