מי שרגיש לענייני האתר אולי הבחין לאחרונה בכמה שידרוגים שביצענו בסוף עמודי הכתבות ב-RUNPANEL: עידכונים לכפתורי השיתוף ברשתות החברתיות, ביטול מנוע התגובות של פייסבוק, והוספת איזור כתבות נוספות באתר. כך ייראה סוף עמוד הכתבה החדש. 

כך נראה הסוגר החדש:

הסטטיסטיקה מראה שרוב האנשים נכנסים לכתבה אחת, ויוצאים ממנה ומהאתר. זה נקרא בשפת גוגל Bounce Rate, וזה מדד שאנחנו רוצים לשפר- אז מה שעשינו הוא קודם כל להוסיף את הכתבות הנוספות שאולי יעניינו אתכם – בסוף הכתבה. כך אנחנו מקווים שתמשיכו ותשארו איתנו ליותר מכתבה אחת. אנחנו משקיעים המון בכתבות, ונועדו שתקראו אותן!
בסוף 6 הכתבות המוצגות הוספנו כפתור “טען עוד”. כאשר תלחצו עליו תקבלו עוד שישייה- לא של בירה, של כתבות מעולות.

כפתורי השיתוף החדשים

בעבר היו לנו כפתורים אחרים מעט, וגם בר שליווה את הגלישה בחלונות. כעת יש לנו את כפתורי השיתוף היפים האלה, שנותנים נקיון עיצובי ויותר מתאימים לאתר. במיוחד חשוב הוא כפתור ה What’sapp – מתוך כל כתבה אתם יכולים לשתף לכל חבר או קבוצת ווטסאפ שלכם במהירות ובקלות. אגב, מעליהם- כפתורי התגים שאם תלחצו עליהם תקבלו סינון נוח של כל הכתבות באתר בנושא התג שלחצתם עליו!

הורדת מנוע התגובות של פייסבוק

בסוף כתבות בד”כ יש את הטוקבקים. בעבר מנוע התגובות הזה, בכל פעם שהגבתם, הכניס את התגובה שלכם לפייסבוק שלכם ועזר להפיץ את התגובה שלכם לחברים שלכם. פייסבוק בשנים האחרונות הולכת ופוגעת בחשיפה של העולם החיצוני, של כתבות ושל אתרים, וביטלה את האלמנט הזה (אלא אם אתם מסמנים במיוחד שישתף) ובכך הורידה משמעותית את העניין שלנו להכניס את מנוע התגובות שלה.

בעיה נוספת בתגובות פייסבוק היא, שאנחנו לא מקבלים אינדיקציה על תגובה חדשה שנכנסת- הכותב לא יודע שיש משהו שהוא צריך להתייחס אליו אלא אם יכנס שוב ושוב לכתבה ויבדוק- לא נוח ולא מעשי. ולבסוף- כל הפייסבוק הזה לא משהו, הולך ונחלש ונהייה פחות רלבנטי… תעברו לטוויטר- הוא הרבה יותר מוצלח מאינסטגרם, התמונות בו גדולות, והוא גם מאפשר לעבור ממנו בלינק לכתבה. בסוף הכתבה הזו- באנר עם לינק לטוויטר שלנו!
ואיך בכל זאת נעורר דיון, נענה על שאלות, נדבר ונתווכח על הכתבות? בצורה פשוטה: אתם מוזמנים להגיב על כתבות בעמוד הפייסבוק שלנו- לכל כתבה פוסט, והדיון יעבור לשם. בהמשך נבדוק אופציה של הוספת מנוע תגובות על בסיס רישום באימייל שיאפשר לנו לדעת שיש תגובות חדשות, ולמגיבים- לקבל עידכון אם מישהו ענה גם להם.

שלכם,

הפאנליסטים!

לעמוד הבית של ראנפאנל לחצו פה