אחרי שנים רבות הפאנלים מעדכנים את המיתוג ומציגים שלושה לוגואים חדשים לראנפאנל, בייקפאנל ואאוטפאנל. הלוגואים החדשים מבטאים את הערכים והמהות שלנו. 

אנחנו שמחים לשתף את הלוגואים החדשים. הלוגואים הקיימים שלנו כבר קיימים כמה שנים טובות והאמת שעשו עבודה טובה: יצרו זהות, היו בולטים וטובים. אבל העולם העיצובי לא נשאר באותו מקום ואנחנו רוצים להתקדם לז’אנר שמבטא עדכון: צבעים שהם חלק מוייב עדכני של שטח ועיצוב מעודן ומינימליסטי. 

הצבעים הקודמים הפלורסנטיים יותר משדרים רייסריות והרוח שנושבת מאיתנו היום היא מעט אחרת: השאיפות לביצועים ואיכות מתקיימות לצד חיבור לטבע ולאיכות חיים. הצבעים הפסטליים החדשים והלוגואים המדויקים מבטאים את זה נכון ואסתטי. כדי להבין את המהות של הלוגואים, בחירת הסמלים והצבעים ומה הם מסמלים עבורנו צריך להכיר מעט את ההיסטוריה של הפאנלים וכיצד הם פועלים. גיא חלמיש, מייסד הפאנלים מספר: 

הקב’ השקטה שלנו- הצטרפו:
הצטרפו לקבוצות ראנפאנל

הסיפור של הפאנלים

“את בייקפאנל הקמתי ב-2011 כדי להציל את הכתבות שלי מאתר BikeZone שנסגר. היתה זו תקופת הבלוגים האישיים בשיאה: מאז ומתמיד אנשים רצו לפרסם את עצמם בתור המותג, אבל בניגוד לטרנד הזה שרק התחזק מאז, בחרתי להקים מגזין מקצועי עם שותפים. רציתי כותבים לצדי לאתר שבו אין כותב אחד מוביל אלא פאנל של כותבים, החולקים את הבמה שאורותיה מופנים בעיקר אל נושא הכתבה ולא אל הכותב שלה. מכאן השם: הפאנל. 

מה שייחד תמיד את הפאנלים היתה הפניה הרחבה בתחום המסוקר למגוון של ז’אנרים בתוכו – בכל אתר פאנליסטים שונים מייצגים פן אחר בתחומו. כל אחד תורם לבמה המשותפת, וביחד יוצרים איכות גדולה ומגוונת. למשל באופניים יהיו לנו גם כתבות שטח וגם כביש, גם חשמלי וגם אקוסטי, גם סיקורי תחרויות (בעיקר בעולם), וגם כתבות טיולים. כך גם בריצה בראנפאנל ובטיולים ואאוטדור באאוטפאנל.

בשנים הראשונות BIKEPANEL היה מגזין האופניים היחיד בישראל. לאחר מכן המשיך ונותר המגזין הגדול והמוביל, גם לאחר הקמת ראנפאנל שהפך גם הוא לאתר הריצה הגדול בישראל, ואאוטפאנל – שהוא אתר מדהים וייחודי הפונה בעיקר למיטיבי לכת ואוהבי אאוטדור. שלושת האתרים ממשיכים לצמוח, וקוראים בהם היום כ 70,000 קוראים שונים זה מזה בחודש. 

פאנל

כתיבה מקצועית

אנחנו מקפידים מאוד על סקירות מקצועיות, הכוללת גם את חסרונות המוצרים. לא בורחים פה מנושאים שבמחלוקת ותוכן ביקורתי, זאת לצד חשיפה מקדמת של הענף, סיקורי תחרויות, אנשים ותרבות. לצד התוכן המקורי של הכותבים יש גם הודעות לעיתונות, שהן בד”כ תוכן שיווקי מאת המפרסמים בחתימת גילוי נאות מזהה, המסייעות לממן את הפעילות. 

לאתרים יש כ 4 מפרסמים ראשיים ועוד כמה מפרסמי משנה קבועים המאפשרים מימון חלקי וקטן של עורך פרילנסר בשליש משרה,  ומתפעלת תוכן במשרת סטודנט כמה שעות בשבוע. כל הפאנליסטים מתנדבים. בשוק המקומי הקטן, האתר אינו פועל כמסגרת עסקית “אמיתית” ומהווה בעיקר במה לכותבים המקצועיים בתחומם, אותם אלו שנהנים לתרום מהידע וכמובן ללמוד תוך כדי. המודל ההתנדבותי ללא מטרות רווח של הפאנלים מאפשר להם לשרוד ולולא היינו מתנדבים בו, לא היה התוכן הזה בישראל.

חדשים

אז למה לעשות את זה?

המהות הבסיסית והעמוקה ביותר של הפאנלים היא אהבת הספורט והטבע. במקביל אנחנו פשוט אוהבים ללמוד ולכתוב. לשואלים המתפלאים מדוע אנשים כותבים באתר ללא תמורה, אני תמיד אומר שאין חוסר שיווי משקל לאורך זמן. הפאנליסטים לא היו משקיעים כ”כ הרבה מזמנם החופשי לו היו מקבלים תגמול שלילי. יש המון תגמול חיובי והנאה מהכתיבה בפאנלים: אנו לומדים המון, מעמיקים בתחומים, ונחשפים למוצרים וחוויות שרק הכתיבה והבמה הזו מאפשרת. ככותבים אנו חווים את הספורט והטיולים בצורה מיוחדת מאז שאנחנו בפאנלים. כשאתה מכין כתבה כל החושים והאבחנה מתחדדים לקראתה. אתה נהייה מודע יותר לכל ניואנס ולכן נהנה יותר! בנוסף הכותבים אינם מחויבים לכתוב לפי דרישה אלא כותבים רק על מה שמעניין אותם. העובדה הזו, לצד ההשקעה הגדולה בעריכת כל כתבה, ושמירה על קו המערכת, מסייעים לכך שהתוכן בפאנלים הוא מושקע במיוחד.  

יחד עם זאת ברור שכדי לייצר עיתונות וחוויה כתובה ברמה הגבוהה שאנחנו מכוונים אליה, צריך להשקיע המון שעות, לעמוד בביקורת ולא פעם בתגובות שליליות ברשתות החברתיות. במקביל לתקן ולשפר כל הזמן ולהיות ערניים לאיכות התוכן ועמידה בכללי האתיקה שלנו.

פאנל

תרומה לקהילה לספורטאים ולמאמנים

התרומה של מגזיני תוכן איכותיים אונליין בעברית, בהם מסקרים את תרבות הענפים האלה היא העיקר והדבר הגדול המשמעותי שלנו כבר מעל עשור.

מעבר לכך אנו משקיעים הרבה זמן ומאמץ בלוח התחרויות ובלוח הקבוצות וגם באמצעותם מקדמים את הענפים הללו. גיאחה אישית עומד בקשר ישיר עם מאות מאמנים בריצה ובאופניים בישראל, ומעביר אליהם במתנה בכל חודש מאות פניות מתאמנים פוטנציאליים ישירות לווטסאפ. בכך אנחנו מעמידים למען הרוכבים, הרצים והמאמנים את האתר, את הזמן והפעולה הישירה והאישית שלנו ככלי קהילתי שנוצר למען כולם.
שרידת הקבוצות בעיקר באזורים שאינם צפופי אוכלוסיה, ובעיקר בקבוצות הקטנות והפחות מוכרות אינה טריוויאלית ומאוד חשוב לנו שהם יצליחו. העברת כל פונה למאמן כזה, שנרשם, משלם ומתמיד אצלו היא משהו שאנחנו מאוד שמחים עליו ורואים בו מצווה חשובה.

חדשים

איפה הלוגואים החדשים מתחברים לסיפור? 

לוגואים חדשים מתחילים בערכים. והערכים המובילים אותנו ושאתם רצינו לראות בלוגואים האלה הם הערכים הבאים: 

  • אהבה לספורט ולטבע- לאופניים, לריצה ולאאוטדור. הביטוי לכך מגיע בדמות האייקון החדש שמתווסף לכל אחד מהאתרים, שמזהה אותו מיידית, כמו אהבה ממבט ראשון. 
  • מחויבות לאיכות תוכן גבוהה- אנחנו כותבים ועורכים כל אייטם ללא פשרות. אנחנו כותבים רק ברמה שאנחנו מוכנים לצרוך ומכוונים גבוה. הלוגואים צריכים להרגיש כך ולכן נבחר קו מינימליסטי ומדויק. 
  • צניעות אישית- הפאנליסטים באו ללמוד ולחלוק. הכותבים אינם הנושא והאגו אינו המניע. מיום הקמתם ועד היום, המיקוד בתוכן ובאתר מקצועי אינו מקרי למול סגנון “המשפיענים” המאוס. גם פה המינימליזם והמעבר לצבעוניות פסטלית עדינה מבטא זאת במדויק. 
  • פלורליזם ומיקוד- לכאורה דבר והיפוכו, אולם בעיניים שלנו אלה שני צדי מטבע אחת. אנחנו לא רוצים להיות אתר שמערבב את כל התחומים תחת מטריה אחת לא מקצועית. הפרדת האתרים לשלושה ורטיקלים נפרדים, לשלושה צבעים הנה חלק מתפיסת הגיוון לצד מקצועיות ומיקוד. 
  • השטח, החוץ והמרחבים- כל מהות התחומים של שלושת האתרים היא בעיקר ביציאה החוצה אל המרחבים והחוץ. נכון שיש טריינרים ומסילות ריצה, אבל העיקר אצלנו הוא החוץ. לכן החלטנו לאמץ את הצבעוניות של השטח, העפר וההרים במט ובוייב הרמוני. 

חדשים

הזדמנות להודות למפרסמים 

נאמר דבר אמיתי וגלוי: יש בקרב מעט מהקוראים התנגדות לכך שיש פרסום באתר. אבל צריך להבין שהפרסום הזה מאוד חשוב כדי שמעבר להתנדבות לא נכנס להפסדים של ממש וכדי שנוכל להחזיק את התרבות הזו. ההכנסות מפרסום אינן גדולות והן מכסות הוצאות מינימליות שנדרשות באתרים. 

הכרת התודה שלכם הקוראים למפרסמים שלנו חשובה מאוד. תנו מבט על הבאנרים, תראו אם יש שם משהו שמעניין אתכם. לחצו עליהם ואם קראתם אצלנו על מוצר מעניין וקניתם אותו ספרו את זה למפרסמים. מגיעה להם תודה ואפילו העדפה על התמיכה בפאנלים, ובענפים האהובים שלנו. 

אלה המפרסמים העיקריים: 

  • רודי פרוג’קט – קנו משקפי ספורט וגם משקפיים אופטיות, בשלושת חנויות הרשת ובאתר RUDY!
  • טרק ישראל CTC – קנו אופניים וציוד ברשת וקבלו מוצרים מעולים ואחריות שאין כדוגמתה. 
  • אופני KTM, וגם BH וגם Whistle החשמליים – מובילים בחשמלי ובאפיק.
  • קלאב מד – חופשות קיץ בהרים, סקי בהרים, וים בריזורטים חלומיים. הכל כלול ברמת לאקשרי. 
  • בוץ הרפתקאות – טיולי אופניים מדהימים לכמות יעדים גדולה במיוחד. חובה לנסות.
  • נשיאה טובה – יבואנית מנשאי Uebler הגרמניים ו Fidlock עם המגנטים לסלולר ובקבוקים
  • נעלי Saucony – מהיבואנים הטובים בארץ לריצה, נעליים וביגוד ריצה מעולים ממש. 
  • צמיגי שוואלבה – אופנועית יבואנית הצמיגים האיכותיים לכל סגנונות הרכיבה. וגם הפנימית.
  • מפרסמים נוספים: גרבי Penguin Dojo, רוכבי המדבר, רמון גנץ טיולי אופניים לקרואטיה, תחרויות שונות המפרסמות עונתית: גראן פונדו ישראל, מרוץ דימונה אתגר ה-DMR במדבר, מסע חוצה גולן באופניים, ועוד. 

הצטרפו לניוזלטר שלנו: 

הצטרפו חינם לניוזלטר התכנים האיכותיים שלנו:

מאשר משלוח פרסום ועדכונים

אם אהבת את התוכן שלנו, שתף אותו לקבוצות הווטסאפ והפייסבוק שלך – הנה פה במלבנים האלה: