אחרי שבחנתי את הניוטון הייחודיות וציינתי כי הבליטות אינן מתאימות לכל אחד, החלטתי לעשות ניסוי בניתוח פלסטי חדשני, ללא הרדמה, בכלי היטק מדהימים: סכין יפני! האם הניתוח הצליח? 

אחרי שעשיתי מבחן לנעלי ניוטון מדגם דיסטאנס 9 הסתקרנתי איך היא תרגיש לי ללא הבליטות. גם אם יש אנשים אחרים שעבורם זה טוב והם מצליחים ליהנות מהיתרונות שניוטון טוענים שיש להן, נראה שעבורי זה פחות עבד. אז החלטתי לעשות מעשה: בדקתי האם ניתן לשפר את הנעליים ולהוריד להן את הבליטות האלה? 

מאת: גיא חלמיש עורך הפאנלים
כנסו גם לאאוטפאנל, לפיטפאנל ולבייקפאנל!

אני והפציינטית

האמצעים הדרושים: אומן מערוץ יוטיוב מצליח

הלכתי אל שחר אלוש פאנליסט הצמרת שיש לו גם גישה לבתיה עוזיאל וגם ערוץ יוטיוב לאומנות בעץ, ואני סומך עליו הרבה יותר מעל עצמי בענייני כלים טכניים ועיסוק בדברים שחותכים. בהתחלה חשבתי שאצטרך כלים מיוחדים שיש לשחר ולי אין. חשבתי שאצטרך לשייף את זה עם איזה דיסק, אבל גילינו שהכלי הטוב ביותר והנוח ביותר לבצע את המשימה הוא… סכין יפני פשוט. 

המנתח מתלבט לגבי חומרי ההרדמה

התהליך: פשוט חותכים!

פשוט לוקחים את הסכין היפני ומתחילים לחתוך וזה יורד. מנסים לחתוך את זה כמה שיותר קרוב לגובה פני הסוליה כדי שלא תיוותר הבליטה שהייתה שם קודם. קחו סכין עם להב חדש וארוך כדי להגיע לאפשרות לחתוך מהחלק הקרוב לפלסטיק בסכין וגם מרחוק יותר.

“סקשן, אזמל, סכין יפני… “

לא להתרגש ממילימטר שנשאר

אני מזהיר מראש תמיד נשארת קצת בליטה של מ”מ או שניים אבל הבליטות האלה יושבות מעל לחומר רך יותר ולכן המילימטר הזה בלתי מורגש כשהולכים עם הנעליים בפועל. אני עשיתי סיבוב נוסף על נעל אחת שחשתי שנדרש שם עוד קצת גילוח. 

לא גילינו סמים בפנים

שפשוף נעים

עוד דבר שגילינו זה שאחרי החיתוך הראשוני זה לא נראה חלק ויפה ואלגנטי. ניסינו לשייף מעט אבל התגלה שאחרי שמתחילים ללכת זה פשוט מקבל שיוף טבעי מהמדרכות ונראה כמו מוצר שממש יצא ככה מהקופסא.

מצמידים את הסכין והולכים על זה!

אחרי הפעולה – וואו!

כשהראיתי את זה לחברים שהיו להם את הנעליים האלה בעבר נשמטה להם הלסת- הם גם נתנו צ’אנס חד פעמי לניוטון, לא התחברו, וזנחו את המותג. אני בטוח שיש הרבה מקרב הקוראים שלנו שניסו וגילו שזה לא התאים להם. מסתבר שאף אחד לא חשב פשוט לחתוך את הדבר הזה! 

צד שמאל לפני צד ימין אחרי

הפכנו את ניוטון לנעל שאני ממש אוהב

אז עם קצת יצירתיות יש לכם הזדמנות להפוך את הנעליים האלה ליופי של נעליים. הנעליים שחתכתי הפכו להיות באמת מהזוגות המועדפים עליי ביותר, ואני לא אומר את זה סתם! 

שייפנו קלות, לא חייבים. ההליכה על מדרכות בטון תעשה עבודה.

מדובר בנעל מאוד קלה, מאוד מאווררת

אני פשוט אוהב את הצבעים החזקים והחיים שלה. יש לה עיצוב מעולה והיא נראית נפלא בעיניי. היא מאוד נוחה, עם סוליה מאוד גמישה ומגיבה במיוחד לתנועת כף הרגל. הדרופ שלה שטוח יחסית מה שמתאים בעיני יותר להליכה. היא הפכה להיות נעל תחרות ונעל הליכה יומיומית שאני מאוד מאוד אוהב. כנעל תחרות היא מאוד מהירה בזכות המשקל והיא מתאימה לנוחתים קדמיים על שום הדרופ הנמוך. ולבסוף היתרון הענק שלה מתגלה כעת בכניסה אל הקיץ- זו הנעל הכי מאווררת ומנדפת שיש אצלי!

אונקיות זהב גומי שחור

מעדיפים סוליות רגילות? זה לא אבוד… 

כאשר לוקחים בחשבון את האופציה הזאת של חיתוך הבליטות והפיכת הסוליות של ניוטון לשטוחות, מקבלים מוצר מעולה. כך כל אחד יכול להנות מניוטון, והבחירה לא חייבת להיות קיצונית כל כך- או שמתחברים לגישה ייחודית וקיצונית או שזונחים את המותג. יותר מזה: כשאתם מעורבים בעצמכם במוצר ובהכנתו, מובטח לכם (ע”פ תאוריות פסיכולוגיות מוכחות מדעית, על אמת!) שתאהבו אותו יותר.

זו חברה שבסך הכל עשתה עבודה מרשימה בגפה וגם בסוליה מעבר לטכנולוגיה הספציפית הזו. אז אם אתם רואים ניוטון שנראים לכם טוב תזכרו את הכתבה הזאת, ואת הסכין היפני שלכם…

 


רוצים לשפר בצורה דרמטית את המהירות שלכם?
לקבל תמיכה מקצועית כדי לא לעשות טעויות?
לחצו פה למידע על תוכנית אימון הריצה האישית בהנחית גיא חלמיש