סוף השנה הגיע ועמו הזמן לבדוק מה עניין אתכם הקוראים השנה? הנה הכתבות המובילות בראנפאנל 2020 – עם המספרים והנושאים המובילים מהכתבות החדשות שפורסמו השנה. 

מקום 1: מיתוסים מסביב למה לאכול מסביב לריצה

הרבה אנשים רצים עם מוטיבציה לרזות, והרבה אנשים אוכלים עם מוטיבציה לרוץ. עבור הקבוצה השנייה, דיברה זואי שפיר עם התזונאי חן שרייבר ופיצחה כמה מיתוסי תזונה מוכרים. מסתבר שמה לאכול בריצה מאוד מעניין אתכם כי נכנסו לכתבה הזו כ6500 כניסות והקוראים שהו בה 4:33 דקות בממוצע כל אחד!

ניפוץ מיתוסים בתזונה לריצה

מקום 2: על המתחרה החדש בשוק שעוני הריצה – Corus

קורוס אייפקס (COROS Apex) הוא שעון ריצה חדש שעלה לישראל באמצעות אנשי סאקוני לשעבר- משפחת בראון. קיבלנו מהם את השעון למבחן כדי לבדוק האם יש אלטרנטיבה מוצדקת לגרמין והחברה האחרים? שחר אלוש סקר את השעון וכ5200 קוראים נכנסו ל 4:21 דקות. רוצים לדעת האם יש? כנסו אל הכתבה

שחר אלוש במבחני ראנפאנל

מקום 3: חולם לעשות איירונמן? אל תקרא את הכתבה הזו

הכתבה הזו עוררה ויכוח ותגובות רבות בקבוצות, עם תומכים נלהבים מחד שהתחברו להיגיון הבריא של המאמן גיא חלמיש, ומצד שני מתנגדים חריפים להגיון הזה מקרב אלה שאוהבים אולטרה אנדיוראנס ומגנים עליו. בכתבה מוסבר מדוע אפשר לנצל את הזמן הספורטיבי שלנו הרבה יותר טוב מאשר בהכנות לאיירונמן ואולטרה אנדיוראנס וכ 5000 כניסות למשך 4:51 דקות בממוצע נכנסו אל הכתבה.

מקום 4: מהי ריצת נפח ארוכה ומה מטרתה? 

כתבה נוספת של עורך האתר ומאמן RUNPANEL אימון אישי גיא חלמיש, ובה הסבר על הבסיס של כל תוכניות האימונים: ריצת נפח הקרויה גם ריצה ארוכה או ריצת Zone 2. מה המטרה שלה? מה היא משפרת אצלכם כרצים? מעל ל 4000 כניסות וקריאה בעיון רב של 5 דקות!

אל הכתבה על הריצה הארוכה ומטרתה

מקום 5: על ספורט יחידני בקורונה והמדיניות במדינות אחרות

בכל התקופה הראשונה לפריצת הקורונה היתה היסטריה ציבורית. הפאנלים הרימו קמפיין רשת ראשון בישראל: “לאפשר ספורט יחידני!”. פתחנו בסדרת כתבות והפצנו סדרת כרזות בכל קבוצות הספורט בישראל וברשתות החברתיות. הקמפיין תפס, הגיע אל מקבלי החלטות במערכת הבריאות שהצטרפו אליו והחל להשפיע. ההגיון והשכל הישר שלנו ניצח ובסגר השני כבר הותרה הפעילות הספורטיבית ללא הגבלות מרחק. 

כ 4000 אנשים קראו את סקירת המדיניות במדינות אחרות שהביא דמיטרי רובינשטיין ושהו בעמוד הזה כ 3:30 דקות בממוצע. אל הכתבה

קמפיין הפאנלים - השפיע

מקום 6: מבחן הנעליים של הוקה לכביש 

מבחן הנעליים שקיבל הכי הרבה ענין השנה היה של הוקה Elevon 2 שכתב אריאל אגרון. המבחן לנעל בעלת הסוליה הגבוהה יחסית הביא אליו כ 4000 קוראים שבילו בו 3:15 דקות בממוצע.

אל הכתבה

מקום 7: סאקוני טריומף 17 במבחן  

עדן מאירוביץ בחן בתחילת השנה את Saucony מדגם מיתולוגי שחודש והושק השנה במספר 17. זו נעל שהושקה בסוף 2019 והיא עדיין לא מהדור החדש הרך וגבוה עם לוחית קרבון בתוכו. את זה בדקנו במבחן נוסף…  כ 3700 כניסות היו לכתבה הזו למשך 3:11 דקות בממוצע.

אל הכתבה

מקום 8: מבחן השעון החדש והמרובע של גרמין: VENU SQ

גרמין מגיבה למגמת השעונים המרובעים שהחזירה אפל לשוק אחרי שחשבנו שנפטרנו ממנה… נו מילא, אנשי הiPhone הם במיעוט אבל בכל זאת יש לתפוח השפעה מסוימת. אז גרמין לקחה שעון עגול והשיקה אותו בגרסה נוספת מרובעת שלכל אחד תהייה המשבצת המתאימה לו. גיא חלמיש בחן אותו, וכ 3300 קוראים התעניינו בגרמין החדש ושהו בכתבה 4:25 דקות בממוצע. 

אל הכתבה

GarminVenu Sq

המרובע החדש של גרמין

מקום 9: לי נינג הנעליים הסיניות

לא רק קורונה הגיע מסין, גם מותג ספורט סיני ענק בשם לי נינג שאפשר להשיג בישראל במחירים נמוכים. ודים לינצקי. 2900 איש רצו להכיר את המותג הזה והתרשמו ממנו במשך לא פחות מ 3:49 דקות בממוצע.

אל הכתבה

מקום 10: הטייץ של פאנקייר- חברה ישראלית עם מקום לסלולרי

איפה אתם שמים את הטלפון בריצה? עבור אלה שלא רוצים פאוצ’ים או תוספות תכננה פאנקייר את הטייץ הצמוד שלה עם כיס גדול עבור הנייד. בדקנו אותו וגם כ 2900 קוראים הצטרפו אלינו ל 3:26 דקות בממוצע:

https://runpanel.co.il/funkier-phone-run/

חוץ מהכתבות האלה היו הרבה מאוד אייטמים שקיבלו הרבה יותר קוראים, אולם הם משנים קודמות והמשיכו לקבל כניסות כתוצאה מחיפושי גוגל. הכתבות המובילות באתר זוכות לעשרות אלפי כניסות כל אחת, והשנה הובילו By Far כתבות מסוג זו: כך מתחילים בריצה!